Hoofdsponsor

1/6 Mid Produktion Tiger I (Armortek 1/6) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Droop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En we blijven maar bezig met het toevoegen van allerlei details.

Duitse Panzers voerden tijdens WO2 aan het oostfront soms boomstammen met zich mee. Dit om allerlei redenen.
Dus kon natuurlijk ook de Erika hier niet achterblijven:

525.jpg
Twee boomstammen maken nu deel uit van de Tigers' uitrusting.

526.jpg
Het hout dat ik voor deze items gekozen heb is van de vlinderstruik.
Door hun rechte groei én uitwendige structuur zijn de takken van deze struik uitermate geschikt om in de modelbouwwereld gebruikt te worden.
Die kunnen prima als schaal-bomen gebruikt worden en gelukkig hebben wij hier in de tuin 4 van deze struiken staan. Aan bomen geen gebrek. :)

527.jpg

528.jpg
Touwen zijn nu uiteraard voor de bemanning een onmisbaar iets geworden.

Ik denk dat Erika nu stilletjesaan klaar is om zich in allerlei weersomstandigheden, op de Russische vlaktes, zich met haar grootste tegenstander te meten: de T34.

Droop

Wel handig wanneer je je eigen diorama benodigdheden kunt "kweken" en dan nog wel in een 1/1 diorama...:laugh::P

Mark

@ Mark: :laugh::laugh::laugh::laugh:

@ Fred: Erika zal samen met de Tiger van Yves op Modelforce aanwezig zijn (+ natuurlijk nog ander 1/6 én 1/16 militair spul:

Tigers%20223%20en%20213.JPG
.

De twee Tigers zij aan zij...

Droop

ff niet meer komen kijken, en, wauw, dit is knap geworden!! de zwart wit foto's konden niet beter, die geven echt de oude sfeer weer...

Weer een knappe toevoeging Droop. Ontstaat er echter geen probleem bij het draaien van de toren ?
Gaat die wel achter onze vermagerde vriend door ?

Mark

Hoi Droop,wat een mooie aanwinst wederom maatje ;) steeds fun om te volgen hier he.mijn complimenten man want ik vind het steeds weer mooi om zien.

Weer knap vervolg van je strip, denk dat je al een paar albums kan vullen 8)
Zou het kunnen dat Johann een beetje jaloers is op de animatronics van zijn leutenant :-D

@ Kevin: Hartelijk dank voor de leuke commentaar. :)

@ Mark: Bij het draaien zal ik wel voorzichtig moeten zijn. Naar links is geen enkel probleem maar bij het naar rechts draaien zal de loop tegen Johann's hoofd botsen en ik denk niet dat een aspirientje zal helpen. :D

@ Patje: Jij ook bedankt maatje!!!

@ René: Ik heb ook zo'n vermoeden dat die animatronics niet echt Johann's beste vrienden zijn. :laugh::laugh:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

550.jpg

551.jpg

Wat staat er ons nu nog te wachten?
Ik ben al benieuwd om die Hauptmann te zien én vooral: wat is zijn speciale opdracht van het Oberkommando?
Jullie ook? Hou dan vooral dit draadje in de gaten want... ... ... ... ...

... ... ... ... ... dit gaat toch nog maar eens (totaal onverwacht!) vervolgd worden.

Droop

Je weet ons telkens te amuseren met je bouwverslagstrip (fjoew, wat een woord..) en daarna hou je ons in de spanning voor het vervolg... ;)
Ben benieuwd :):

Hahaha, wie of wat die Hauptmann Heinz Duske is, én vooral: wat zijn functie op de 213 zal zijn, hou ik nog eventjes voor mezelf.

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Droop

Die figuur completeert de boel wel, ik vind dit zo sjiek. En toen ik de Tiger live zag rijden wist ik niet waar ik het had !

dag maatje,
met de figuren aan boord,word het pas echt,
erika,komt nu echt tot leven,is zeker een meer waarde voor het model,
als ge soms andere tanks ziet zonder die animodinges,tja'dan is het voor mij snel over,
maar dat is natuurlijk elk zijn goesting niet waar
al post ik niet veel,ik volg steeds met veel interesse uw bouw verslag,
de groetjes maatje,ronny

Als je spreekt van de spanning erin te houden.... Wat ben je nu van plan Droop?

Bedankt heren. ^^

-------------------------------------------------------------

Panzerschütze Johann heeft vandaag z'n eerste rit met de Tiger achter de rug.

Een impressie:

DSCN3525.jpg

DSCN3538.jpg

DSCN3530.jpg

DSCN3534.jpg

DSCN3528.jpg

DSCN3536.jpg

DSCN3529.jpg

DSCN3532.jpg

DSCN3533.jpg

DSCN3526.jpg

DSCN3535.jpg

DSCN3531.jpg

Old30.jpg

Old31.jpg

old32.jpg

Droop

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoekertje in de 'Signaal':

Vlotte tankbemanning zoekt wegens geallieerde bemoeienissen dringend een gaatjesvrij (!) vloeistofverzamelobject.
Dit mag gerust een emmertje zijn.
Het voorwerp moet toch tegen een stootje bestand zijn daar het gedurende enige tijd achteraan de Panzer z'n plaatsje zal krijgen.

We hopen dat de volgende foto's van ons oude object het één en ander zullen verduidelijken:

552.jpg

553.jpg

Over de prijs worden we het wel eens. Ruilen voor een fles Russische wodka is ook een mogelijkheid.

De bemanning van Tiger 213.

Daar heb je serieuze schade opgelopen ...... maar ziet er wel mooie schade uit.
Al die kleine dingen maken het een steeds mooiere tiger droop.

Fred

Mooie beschadigingen. kan je geen plaatje ophangen als field-repair? Mijn grootouders hadden zo'n opgelapte ketel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan