D
Droop
Guest
En we blijven maar bezig met het toevoegen van allerlei details.
Duitse Panzers voerden tijdens WO2 aan het oostfront soms boomstammen met zich mee. Dit om allerlei redenen.
Dus kon natuurlijk ook de Erika hier niet achterblijven:
Twee boomstammen maken nu deel uit van de Tigers' uitrusting.
Het hout dat ik voor deze items gekozen heb is van de vlinderstruik.
Door hun rechte groei én uitwendige structuur zijn de takken van deze struik uitermate geschikt om in de modelbouwwereld gebruikt te worden.
Die kunnen prima als schaal-bomen gebruikt worden en gelukkig hebben wij hier in de tuin 4 van deze struiken staan. Aan bomen geen gebrek.
Touwen zijn nu uiteraard voor de bemanning een onmisbaar iets geworden.
Ik denk dat Erika nu stilletjesaan klaar is om zich in allerlei weersomstandigheden, op de Russische vlaktes, zich met haar grootste tegenstander te meten: de T34.
Droop
Duitse Panzers voerden tijdens WO2 aan het oostfront soms boomstammen met zich mee. Dit om allerlei redenen.
Dus kon natuurlijk ook de Erika hier niet achterblijven:
Twee boomstammen maken nu deel uit van de Tigers' uitrusting.
Het hout dat ik voor deze items gekozen heb is van de vlinderstruik.
Door hun rechte groei én uitwendige structuur zijn de takken van deze struik uitermate geschikt om in de modelbouwwereld gebruikt te worden.
Die kunnen prima als schaal-bomen gebruikt worden en gelukkig hebben wij hier in de tuin 4 van deze struiken staan. Aan bomen geen gebrek.
Touwen zijn nu uiteraard voor de bemanning een onmisbaar iets geworden.
Ik denk dat Erika nu stilletjesaan klaar is om zich in allerlei weersomstandigheden, op de Russische vlaktes, zich met haar grootste tegenstander te meten: de T34.
Droop