Hoofdsponsor

1/100 Neuschwabenland [DONE]

Heel terecht dat je veel tijd steekt in een verzorgde romp, daar vallen oneffenheden zeer snel op.
Veel succes.

Ron en zijn vondsten. Hoe je er steeds weer in slaagt om met de meest eenvoudige dingen te bouwen...
Je blijft me verbazen Ron. Knap gedaan.
Benieuwd naar wat je met die roerstokjes hebt uitgespookt...

Mark

Het onderste deel van de koffie lepels zijn in onderstaande foto`s gebruikt om de staanders (verstevigingen) voor de verschansing te maken. Erg goed voor het milieu want nu worden ze niet weg gegooid na gebruik maar krijgen ze zelfs een nut en sterker nog ze worden een deel van een eyecatcher. Dus in het vervolg gaan we allemaal beter op onze wegwerp producten letten want ze zijn vaak nog heel goed bruikbaar zelfs in onze hobby.

attachment.jpg

De stelen van de wegwerp koffie lepels.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Strakke romp zo, niets op aan te merken.
Op mijn werk zijn ze momenteel de koffielepeltje aan het zoeken ;)
Hergebruikte ze eigenlijk al, maar dan om verf te roeren.

Prachtig hoe je die roerstaafjes gerecycleerd hebt :)
De rest van het schip mag er ook gerust wezen hoor, in één woord: Magnifiek!

Dank jullie jongens. Het project gaat gestaag verder.

Doch nu moet ik een nieuwtje gaan vertellen. Ik heb in het verleden al eens aangegeven dat Homeghost.nl in een verandering zit. De eerste verandering was dat mijn site verhuist is naar een andere server waar de responstijd sneller is. Dat is nu achter de rug en de verhuizing is destijds goed verlopen. Doch nu is de tijd aangebroken voor een tweede verandering. Deze bestaat erin dat Homeghost.nl drukker gaat worden. Met ingang van heden gaat er een tweede nieuw project bijkomen. Dit project is reeds under construction maar zal de neuschwabenland NIET nadelig gaan beinvloeden. Natuurlijk zullen de updates ervan nu gedeeld moeten worden met het tweede project maar ook het tweede project past uitstekend in het straatje thuis van de neuschwabenland. Beide projecten zijn uiteraard te volgen op mijn site. Het nieuwe project kan waarschijnlijk en helaas niet op een forum geplaatst gaan worden wegens bepaalde voorwaarden. Maar er wordt nog aan gewerkt.

Dus de updates gaan elkaar afwisselen. Hoewel het lijkt dat ik hierdoor druk bezig ben kan ik dit prima verdelen. In mijn site staat onderaan de update van vandaag reeds een korte voorbeschouwing van het nieuwe project. Het geeft in ieder geval een indicatie al.

Verder blijf ik de neuschwabenland vervolgen op de manier zoals het is gegaan tot nu toe dus ook met de verhaallijnen erin. Dus beste mede hobbyisten het wordt allemaal wat drukker maar wel leerzamer en zeker interessanter met Homeghost.nl

Ron.

Zo'n fantasie-ontwerp moet eigenlijk wel heel ontspannen werk zijn.... geen gezever over historisch correct zijn en dergelijke, moet ik toch ook eens proberen, denk ik, lijkt me pure zen.

Zo'n fantasie-ontwerp moet eigenlijk wel heel ontspannen werk zijn.... geen gezever over historisch correct zijn en dergelijke, moet ik toch ook eens proberen, denk ik, lijkt me pure zen.

Ja het ontwerpen wel maar het moet wel allemaal kloppen. Maar de neuschwabenland is niet helemaal fictie dat nu wel weer.

Ik ga zeer zeker beide projecten blijven volgen Ron.
Sta altijd ook in bewondering voor de door jou geleverde werken.
Schitterende recyclage van de koffielepeltjes...

Mark

En vanaf nu is het verloop van mijn tweede project gestart. De Uboot constructie is te volgen op mijn site.

Inmiddels staat de neuschwabenland in de primer. De verstevigingen ( staanders ) voor de verschansingen heb ik gemaakt uit Tyraps. Foto`s zeggen hier nog meer als woorden. Het gaat snel en binnenkort pakken we de draad ook weer op met de verhalen achter dit project want zoals beloofd is er veel gebeurt tijdens de ontwikkeling en bouw van dit duister project uit WWII van de nazi`s.

attachment.jpg

attachment.jpg

Volledig in de primer gespoten en klaar voor de eerste details van de romp...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Terug
Bovenaan