Hoofdsponsor

1/35 Opel Admiral Cabriolet, Staff Car ('39 [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sheriff, bedankt voor uw opgestoken duimen, zo zie ik het graag. Morgen nog wat mierenneuken en dan kan ik verder met het volgende diorama item.

Walter, mijn hoed is niet zo groot hoor !Ik kocht deze zakjes ooit bij Verschooten waarschijnlijk, en anders op een of andere beurs. Dit is gewoon de lange versie vezel van het treintafelspul om hogere grassen mee te maken. Met wat airbrushwerk gaat het synthetische karakter verloren en wordt een en ander realistischer ogend. Je vindt dit in elke speciaalzaak.

Rik, Woodland Scenics zou best kunnen !

Laatst bewerkt:
Hoi Guy,

Ge weet dat ik een enorme Guy fan ben maar.................(ik denk dat ik het hele forum nu over mijn kop krijg)!!!!!
Maar ik ga mijn commentaar nog even voor mij houden tot het totaal plaatje er is................( tot nu toe mis ik nog wat)
Ik ben er zeker van dat ge mijn begrijpt!!!!

Cheers,
André

:unsure:Verdorie André, nu zit ik in de patatten want ik vermoed slechts dat je...strobalen bedoelt ? Tweede gok, het handgreepje voor de koffer moet ik nog lijmen, is het dat ? Tell me, dan kan ik morgen werk maken van je gemis, ben de hele dag thuis en in de hobbykamer. Alvast bedankt voor je geoefende kritische blik.

Alvast sorry Guy................ maar ge kent mij hé, als er iets is zeg ik het ook!!
Bekijk eens de motorkap het stro ziet er voorlopig echt geplaatst uit!!
Maar ik ben er zeker van dat ik weer zeeeeeeer voorbarig ben met mijn commentaar.................. het eind plaatje zal wel weer kloppen!!

Cheers,
André

Die met een zeer klein hartje deze commentaar neer schrijft, hoe zeggen ze dat weer..............don't shoot the piano player ;)

:laugh:Amai dus gelukkig geen soepappe André !

Maar het is het stro op de motorkap dus...ik vrees dat ik niet meer random kan gaan dan dit doordat er zowel los stro als een aantal plukken op liggen (zoals ze van een hooivork vallen). De motorkap is het deel dat niet onder de planken zoldering zit. Vlakbij de kap wordt het stro naar boven gewerkt (er komt een houten kar met balen voor dit doel bij te staan).
Bedankt André, misschien heb ik de rest van het diorama nodig om je te overtuigen, ik ga m'n uiterste best doen.;)

Laatst bewerkt:
Nu laat ik het gedane bezinken, morgen weer wat fatsoenlijk daglicht hopelijk om puntjes op de i te zetten indien nodig.

Welke puntjes op welke i?
Dit is zoals gewoonlijk terug schitterend.
Ik heb van deze bouw al veel tips opgestoken en ga bepaalde dingen zeker zelf in de toekomst ook eens uitproberen.
Thank you master.:35::35::35::You_Rock_Emoticon:ApplausApplausApplaus

:laugh:Amai dus gelukkig geen soepappe André !

Maar het is het stro op de motorkap dus...ik vrees dat ik niet meer random kan gaan dan dit doordat er zowel los stro als een aantal plukken op liggen (zoals ze van een hooivork vallen). De motorkap is het deel dat niet onder de planken zoldering zit. Vlakbij de kap wordt het stro naar boven gewerkt (er komt een houten kar met balen voor dit doel bij te staan).
Bedankt André, misschien heb ik de rest van het diorama nodig om je te overtuigen, ik ga m'n uiterste best doen.;)

Zoals ik het al aanhaalde....... ik zal wel weer zeer voorbarig zijn geweest met mijn commentaar ;)

Hij is weer schitterend Guy!
Prachtig gedaan dat hooi.
Nou is een (kippe-)nest wel erg standaard, maar een nestje kittens met poes op de achterbank? Is maar een ideetje.

Peter

Niks voorbarig André, goed dat je de wind eens anders laat waaien. Ik heb net verder gekeken dan mijn eigen referenties en morgen zal ik eens zien wat ik evt. nog kan doen. Weghalen kan altijd want met de witte lijm van Microscale kan je alle kanten op. Nogmaals André, je mening is nodig, daarvoor zit ik hier op het forum.

Makamba, ik ben een heuse dierenvriend maar ik vrees dat ik het zover (voorlopig) niet ga drijven. Ooit sculpteerde ik een hondje of twee in 1/35 en daarop beet ik m'n tanden al stuk...

Guy je moet je priveberichten eens leeg maken.............. we kunnen niks meer versturen ;)

Cheers,
André

Ik blijf bij mijn vaste bewoordingen hé G... oooooooh en aaaaaaaaaaaaaaaaaah ... (bonk, kinnebak op tafel...);)
Gewoonweg schitterend.

Mark

SSSSSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!
Als mijn dochter dat ziet mag ik geen tanks meer bouwen.

@Guy: het was maar een ideetje, zoals ik zei een vogelnest is zo afgezaagd. (maar het leeft kennelijk wel op deze site).

Makamba

Dat klopt, het leeft wel. Als ik een diertje zou gebruiken, zou het een uiltje worden, ergens tussen de balken van het plafond. Dat wil ik dan zelf proberen te sculpteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan