Hoofdsponsor

1/35 Opel Admiral Cabriolet, Staff Car ('39 [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is 't nog geen morgen ?

Je werk is van zodanig hoge kwaliteit dat we haast niet kunnen wachten om de volgende foto's te zien. :sleep:

Groeten Rik

Hallo Guy,

In dat tempo van jouw zo ik alleen Matchboxkitjes maken. En jij maakt zulke juweeltjes!!!
Over die banden, bij die blauwe truck (jouw foto 31-10) is de voorband plat, maar zo te zien de achterband niet. Staat wel achter een paal maar de velg zit te hoog.

Maar goed ik zit te zeveren, FOTO'S (veel graag)

Peter

De Admiral werd voorzien van lekker doorgezakte en geroeste pantoffeltjes, nu rest nog de eindafwerking.

Update 27 :

a) werkwijze weathering banden :

- satijnglanslaag zwart,

- matverislaagje,

- burnt umber olieverfwash,

- in de natte wash een paar tonen stofpigmenten borstelen,

- teveel verwijderen met zachte borstel,

- pigment fixer.

b) werkwijze velgen :

- satijnglanslaag zwart,

- chromekleur over wieldop,

- burnt sienna olieverfwash,

- roestpigmenten in de natte wash borstelen,

- met een harde borstel stekende bewegingen maken haaks op de velg om de chromekleur weer wat op te halen, kleine krasjes ontstaan in het 'roest'.

46-3.jpg

47-3.jpg

Volgende update is de finale van dit project.

Laatst bewerkt:
Zet die bij mij in de wei, neem een foto en iedereen gelooft dat het een echte is.
Wat een pareltje. (sorry Kevin, maar ik heb er ook geen ander woord voor)
Ik heb een nieuw idool :) ;)

Allee, zeg nu maar eens iets zinnigs over zo'n kunstwerk...sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng
Astembllieft G, dit is toch niet normaal meer, man ongelooflijk knap, mooi... en ga zo maar verder hé.
Zoals modelbouwerke schreef, zet die in de wei, ergens in de natuur of een "oude schuur" en je denkt helemaal dat het "the real deal" is.

Mark

fantastisch, geweldig, groots, heerlijk, magnifiek, mooi, oogverblindend, schitterend, schoon, subliem, verrukkelijk, voortreffelijk, wondermooi........

Dat ziet er weer zeer geslaagd uit G.
Mooi om te zien hoe je van een stukje plastic dit kan maken!

Ben benieuwd naar het totaal beeld als deze straks in de schuur staat.

Fred

Mooi model André :laugh:

Aan de Oh en AAtjes niets toe te voegen.

Maar, persoonlijk dus niet schieten AUB mis ik eigenlijk aan de achterzijde van het voertuig de groteren plekken donkere roest die je wel aan de voorzijde en deuren terug vind, nu komt het een beetje over bij mij alsof het gedeelte achter de deuren een apart geheel is wat de roest opbouw betreft.

Dit is zeker geen kritiek maar als ik iets zie wat mij een beetje vreemd overkomt dan breng ik dat ten sprake.
Voor de rest blijf ik mijn hoed voor je afnemen voor je schilder kunsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan