Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het noodlot blijft je precies achtervolgen. Nog even doorbijten. Willy.Mijn plezier was van korte duur !
"Veel speling tussen wiel en wielkast" heb ik daarjuist geschreven en de foto toont hoe het zit:
Bekijk bijlage 440966
Toch maar even nagekeken wat er fout kan gelopen zijn bij de bouw en vastgesteld dat ik de plaatsing van een pijl op het bouwplan verkeerd heb geïnterpreteerd. Ik heb de achteras gemonteerd onder de vering i.p.v. er bovenop !
Bekijk bijlage 440967
Gelukkig kan ik de boel nog losmaken zonder veel te beschadigen en ik zal het kunnen herstellen.
Nu stelt zich echter het probleem dat de wielen eerst moeten ingebracht worden in de wielkasten want eens de as herplaatst is er geen plaats meer voor hen. Ik had mij eerder bij de bouw van het chassis al afgevraagd waarom de wielen reeds in stage 10 van de bouw dienden geplaatst te worden en niet tegen het einde. Wel, blijkbaar is de reden dus dat zij anders niet meer in de wielkasten kunnen.
Wordt vervolgd ...
Uit de tijd dat er twee reservewielen bij een auto werden geleverd in plaats van nul.