Hey Pascal, ik ben eerst begonnen met het behandelen van enkele panelen waar ik de gele verf sterker op wou zetten (lees : meerdere opeenvolgende laagjes), zodat die er alvast wat meer uit zouden springen. Dit deed ik door de omringende zones te maskeren met tape. Toen dit klaar was heb ik de horizontale panelen met gerichte verfnevels opgelicht. De verticale panelen werden van boven naar onderen behandeld met gele nevels, waarbij het geel diende weg te ebben en zachtjes moest overgaan (wegdeemsteren) in het donkerder onderlaagje dat gisteren (zie foto) werd aangebracht. Op die manier lijkt de tank ruimtelijker omdat het eigenlijk niet meer is dan een 3D-effect. Morgen wellicht het volgende (weer wat lichtere) laagje. Soit, ik ga eens een how to moeten maken want dit interesseert vele mensen.
John, bedankt jongen, met verfkes spelen is van kindsbeen af mijn absolute passie geweest, dat is ook de reden dat ik niet tot in het laatste detail doorga tijdens de bouw van de meeste projecten (wel in het geval van de Comet A34). Een model in mijn vitrinekast moet overtuigend zijn en dan ben ik een tevreden man.