Hoofdsponsor

1/35 Pink and abandoned Cromwell MK IV. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil rabarber..... :))
Prachtig Guy, en je moet je niet haasten, modelbouwers hebben tijd..... (te kort... :) )
 
Zalige ondergrond en beplanting G..da gaat weer eentje worden om U tegen te zeggen..!

Grtz yves,
 
Bedankt jongens, de mooie woorden blijven plezant om lezen.

Men zegt weleens dat de laatste loodjes het zwaarst zijn, in onze hobby is het niet anders...

Toch haast ik me langzaam en heb ik weer een paar afbeeldingen.

Deze lange grasvezels heb ik onderling gemengd en op lengte gesneden (toefjes waarvan de ene kant oneffen en de andere kant recht gesneden als lijmzijde).

43_zps91ef79e8.jpg

Ik wilde ditmaal geen dicht grasveld. Hier en daar wat zand dus.

De gras- en struikwerken in ontwikkeling.

De struikjes zijn zeeschuim takjes overspoten met spuitlijm van Bizon, bestrooid met fijn foliage (theezeefje) en bijgekleurd.

44_zpsede97c50.jpg

Hier en daar nog wat bekijken en desgevallend bijtunen en dan kan de Cromwell geplaatst worden.

Groeten !
 
Hier komt de eindmeet in zicht, en wat een prachtig zicht dat het is...
En GUnit, niet te veel kijken, anders zie je telkens weer iets die anders en/of beter kan... ;)
 
Dank jullie mannen !

Danny, ik heb die gekocht bij Verschooten in Antwerpen denk ik, ze lagen al jaren in mijn doos zooi en hun kleurtonen waren ideaal om onderling te mengen, zodat er geen verf aan te pas hoefde te komen. Er zit ook niet die glans op die zo kunstmatig overkomt.

Roy, het antwoord werd al gegeven door Beyond, onder de tank gaat niet veel groeien, ik heb er de dorre structuren verwerkt maar verder niks. Als de tank eenmaal geplaatst is, zie je er toch niet meer onderdoor omdat er rondom planten en bosjes staan.
 
Dank je Swaken ! De flora werd en wordt nog verder aangevuld.

45_zpsda540f46.jpg

De Cromwell is geplaatst, nu is het nog een kwestie van de omgeving ervan af te werken.

Tot de volgende en waarschijnlijk laatste update !

Guy.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Miljaar, wat een vignette, dat moet niet meer zijn.
Knappe werken Guy, gewoon hoe de tank opgaat in de begroeiing is goed gevonden. Meesterwerkje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan