Hoofdsponsor

1/35 Pink and abandoned Cromwell MK IV. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pracht van een model, maar zijn de rubbers aan de wielen niet te zwart volgens hun ouderdom? Of ligt het aan de belichting van de foto?
 
Beyond, bedankt voor de reply. Wel, ik dacht eerst ook dat rubber van tanks met de jaren vergrauwen, maar ik heb hier foto's van doelwitten op schietterreinen met smetteloos zwarte rubber loopvlakken. Ze zijn wel ultra mat geworden, dat wel.
 
Eindelijk kan ik de Friul tracks gaan opbrengen, maar voor het zover is, nog een paar rupsbandloze kiekjes.

27_zps7c537a78.jpg

26_zps3d09853c.jpg

Als de Friuls erop liggen, kan ik de achterfender rechts afwerken met het zijpaneel.

Dan is het tijd voor een grondwerkje.

Vriendelijke groeten van Guy.
 
Hoi Guy, wat kan plastic en resin toch prachtig verroesten tongue2_zpsb326b44f.gif
Werkelijk amazing mooi man....moet eigenlijk niet kijken naar jouw werk, want krijg dan telkens
zin om al m'n WIP's in de hoek te smijten en dit ook te gaan proberen !

Niet alleen deze ga ik volgen, ga ook je andere werken der vergankelijkheid die
ik gemist heb opzoeken en jalours begluren ;)

Veel plezier :D
Peter
 
Voor al uw roestwerken, Gunit en Zn, grote werken kleine lonen.... ;)
Neen man, da's er weeral goed op en zoals Peter hier al zegt, plastiek roest blijkbaar heel goed.... :) ;
 
Hartelijk bedankt voor jullie opstekers, voor iemand zoals ik die telkens het gevoel heeft voor elke bouw van 0 af te moeten beginnen, doet dit meer dan jullie kunnen vermoeden.

Vandaag heb ik de Friul tracks die ik afgelopen week in mekaar geFriuld heb, geweatherd. Gisteren kregen ze enkele laagjes roestkleur aangemeten.

Nu moeten ze nog met pigmentenwashkes verfijnd worden.

33_zps60dd0ce9.jpg

En ik heb een idee voor een grondje.

2527431_6b05f53d_zps5b21cba8.jpg

Tot ziens vrienden ! G.
 
Laatst bewerkt:
Sorry Beyond, ik was even in de weer met de verkeerde fotolink.

Nu is het in orde.

Dit is inderdaad een foto waarop ik m'n grondje op wens te baseren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan