Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beyond, bedankt voor de reply. Wel, ik dacht eerst ook dat rubber van tanks met de jaren vergrauwen, maar ik heb hier foto's van doelwitten op schietterreinen met smetteloos zwarte rubber loopvlakken. Ze zijn wel ultra mat geworden, dat wel.
Hoi Guy, wat kan plastic en resin toch prachtig verroesten
Werkelijk amazing mooi man....moet eigenlijk niet kijken naar jouw werk, want krijg dan telkens
zin om al m'n WIP's in de hoek te smijten en dit ook te gaan proberen !
Niet alleen deze ga ik volgen, ga ook je andere werken der vergankelijkheid die
ik gemist heb opzoeken en jalours begluren
Voor al uw roestwerken, Gunit en Zn, grote werken kleine lonen....
Neen man, da's er weeral goed op en zoals Peter hier al zegt, plastiek roest blijkbaar heel goed.... ;
Hartelijk bedankt voor jullie opstekers, voor iemand zoals ik die telkens het gevoel heeft voor elke bouw van 0 af te moeten beginnen, doet dit meer dan jullie kunnen vermoeden.
Vandaag heb ik de Friul tracks die ik afgelopen week in mekaar geFriuld heb, geweatherd. Gisteren kregen ze enkele laagjes roestkleur aangemeten.
Nu moeten ze nog met pigmentenwashkes verfijnd worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.