Hoofdsponsor

1/35 Postwar Comet a-34 range target. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betwijfel of iemand juist op een tank uit de Tweede Wereldoorlog een runeteken heeft willen plaatsen. Die persoon zal in de willekeurige voorbijganger een wel heel intellectueel publiek hebben verwacht.

Hoi Guy, dacht dat je gewoon misschien de foto wou nabouwen/schilderen.
Ik meen dat Finland Charioteer tanks, de opvolger van de Comet gehad heeft en zou mij dus helemaal niet verwonderd hebben indien iemand er een runeteken zou op aangebracht hebben niettegenstaande Finland toen een rond nationaliteitsteken op de toren had als herkenning.
De plaats waar het teken op jouw tank staat toont trouwens duidelijk dat het een of andere klojo was die het aangebracht heeft.

De Comet staat op z'n stukje landschap geparkeerd, nu nog wat liefdevol beroeren met verf en pigmenten hier en daar, alsook de natuur nog verder uitwerken (met name veel dorre grassen die boven het groen uit rijzen).

0ee3ebb0-e269-4314-8882-3ebaeb11c051_zps7c85dfe9.jpg

Aan iedereen reeds een leuke vakantie toegewenst.

Groeten van Guy.

Laatst bewerkt:
Guy, het mos aan de binnenkant van de rupsen ook niet vergeten hé...
Graptje Pol, graptje... ziet er weer al schitterend uit. Kan bijna niet wachten op de eindafwerking.
Ondergrond is ook al goed geslaagd en kan alleen nog maar beter worden...

Mark

Hey,

Zeer mooi gedaan, verdom**, ge zou bijna denken dat het een echte tank is....
Misschien een klein diertje ergens aanbrengen op het diorama, op, onder of rond de tank, in de zin van zoek het beestje..... :) ,)

Hey,

Zeer mooi gedaan, verdom**, ge zou bijna denken dat het een echte tank is....
Misschien een klein diertje ergens aanbrengen op het diorama, op, onder of rond de tank, in de zin van zoek het beestje..... :) ,)

Jaja, eentje met een kwast in zijn poot, die dan fake swastika's schildert...

Overigens al een prachtig resultaat dat je hier toont.

Grtz Rik

Beste forumbroerkes, bedankt voor de leuke reacties, de tips, het gezelschap...aan dit liedje werd een eind gebreid.

De Comet staat definitief op zijn stukje weiland, temidden een aantal weggeslagen brokstukken.

Het zomerse gras werd met de airbrush behandeld teneinde zachte toonverschillen te bekomen, afgewisseld met hier en daar wat langere, dorre grassprieten.

De sokkel werd lichtjes hellend gemaakt zodat de Comet zich makkelijk laat bekijken.

Verder besloot ik om het weidse van een Engels schietterrein te simuleren door geen extraatjes in de hoogte toe te voegen.

81_zps92447e43.jpg

83_zps21aa0c68.jpg

82_zps82653e68.jpg

84_zps82e6a877.jpg

85_zps0b422751.jpg

87_zps1947cc24.jpg

90_zpsefce3417.jpg

91_zpsd7a21663.jpg

92_zps4ae13d2a.jpg

86_zpseec8eb9a.jpg

Tot de volgende !

Vriendelijke groeten van Guy.

Laatst bewerkt:
Amai astemblieft en nog zo wat van die uitdrukkingen zeker...
Dat hebt ge weer schitterend gedaan hé G.
Hoe ge het doet weet ik niet, maar ge slaagt er toch altijd weer in om het zo "gewoontjes" te laten lijken.
Prachtig gewoon hoe je dit doet. Bij de laatste foto krijg je weer het idee dat het hier om "the real deal" gaat.
Het was genieten van het begin tot het einde met dit meesterwerkje. Bedankt om ons deelgenoot te maken van je exploten.

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan