Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
misschien ome Adolf als boegbeeld aan een paal binden die aan de bullbar vastzit en achter het stuur zit een hele kwaaie j...eweetwel op 't gas te duwen.om een verhaal in stand te houden: iemand toert met reden die woestijn in, misschien een Nazi-jager gezien de netten en het wapentuig, mogelijk kan je een vergrijsde Adolf achter het stuur zijn laatste adem uit laten blazen alwaar een gier in een tenger boompje zijn beurt afwacht.
Je zou hem ook tegen diezelfde boom zijn snorretje kunnen laten scheren in een spiegeltje. Dat verklaart natuurlijk die elpees en casettes van Johnny Cash in de auto, hij moet werken aan zijn spraak om niet op te vallen. Je kan hem ook met een handboortje nog naar olie laten zoeken.
interessant....ik zie het mogelijk drama, maar wil er een figuur bij.an sich hoeft er geen persoon bij, de wagen straalt al een hoop gevoel uit. Maar wel aardig wat stille getuigen te tonen die het verlaten van de auto destijds begrijpelijk maken. In die zin is een langwerpig grondje met -voetstap-voetstap-voetstap-voetstap-voetstap-etc- en dan de auto rechts intrigerend en de ruimte wordt tragikomisch ingepalmd.
Ik dacht onmiddelijk : ja leuk... kan ik de hele onderkant ook gaan detailleren...Dan zie ik nog een variant waarbij rechts nog een stukje afgrond te zien is waar de auto met de achterwielen nog net aan plakt en de gehele voorkant zweeft al de lucht in. Hier kan je de vaart op jou bekende wijzen benadrukken. Ietsje onder de afgrond zit een gier op een uitstekende tak.
Ha, zie je Guust Flater al (met z'n kat en die lachmeeuw en dat muisje) met zo'n kar as deze ?te schattig vind ik persoonlijk de gedachte dat de auto ook nog shelter biedt aan een nest beren, setting Alaska met wat sneeuw. Denk dan aan de film 'Into the Wild'.
het schiet me te binnen wat ontbreekt opeens er moet gewoon ergens een trouwe herdershond op de bijrijdersstoel!
maar die moet je dan niet in de stoel doen als de auto naar benden dondert, dat is zielig :-(
Thx, en hoe bedoel je niet lijmen ? paste de body op jouw model zo strak dan ?Goed bedacht met die letters.
En het is inderdaad een beetje worstelen om de carrosserie over de bodemplaat te krijgen.
Heeft wel 1 groot voordeel. Je hoeft deze niet te lijmen.
Thx, en hoe bedoel je niet lijmen ? paste de body op jouw model zo strak dan ?
OK dan, dat beetje opentrekken om te kunnen plaatsen gaat hier ook prima, maar danBij mij past die heel strak.
Om de bodemplaat erin te krijgen moet ik de carrosserie een beetje opentrekken om het ertussen te krijgen.
Eenmaal ertussen blijft die mooi op zijn plaats zitten.