Hoofdsponsor

1/48 Revell Horten Go 229 A

ERVARING
Gemiddeld
BOUWWIJZE
Aanpassen/ bewerken van de kit
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
WIP
COMMENTAREN
Advies altijd welkom
Eindresultaat ziet er niet slecht uit. Vooral het verfwerk is heel geslaagd.
Een beetje jammer van de silvering met de decals. Heb je hiervoor eerst een laag glansvernis gezet ? Decals moeten immers steeds op glansvernis worden aangebracht om silvering (= minuscule luchtbelletjes onder de decals) te voorkomen. In principe zet je een laag glansvernis, daarna de decals plaatsen, beschermen met tweede laag glansvernis en het model afwerken met matte vernis.
Succes met je stage in Malta.
Decal is reeds op glans vernis aangebracht en was eerst gesealed in glans vernis (ter voorbereiding van oliewash) dus is gewoon wat pech hebben denk ik.

Verder sterk bedankt allemaal voor de wensen wat betreft Malta, ben intussen al daar in het appartement.

Goh, ik vind het een lelijk en totaal on-interessant toestel als ik het mag zeggen. Dit is nu zoiets waar ik nooit mijn slaap voor zou laten......maar........ik bedoel dit op het vliegtuig zelf uit die tijd. Wat betreft uw werk moet ik zeggen dat je er wel iets mooi's van hebt gemaakt. Bouw-technisch zit dit model perfect in elkaar. Ik kan het niet beter verwoorden en ik hoop dat ik niet al te sarcastisch overkom.

Prachtig werk hoor, proficiat. (y) (y) (y) :You_Rock_Emoticon:

MVG

Danny

Terug
Bovenaan