Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, ik woon in Nederland he. We zijn hier klein behuisd, dus hebben we kleine tafeltjes Het tafeltje is niet zo groot, maar de Titanic is ook niet klein: 135 cm lang.tog een vraagje hebben jullie kabouter tafeltjes of is het schip werkelijk zo groot
De bovenbouw is inderdaad demontabel. Dit model is ook in RC uitvoering te bouwen, dus de bovenbouw is afneembaar zodat je als RC-er altijd goed bij de elektronica in de romp kan. Ik bouw haar statisch, maar het is inderdaad wel handig dat de bovenbouw los te bouwen is.Vraagje, het bovendeel die er nog moet opkomen, kan dit afzonderlijk gemaakt worden en daarna op het schip geplaatst worden?
Lijkt mij anders wel een beetje onhandig om deze groooooooote romp te bewerken zonder schade te krijgen....
Het is inderdaad ongelooflijk Dirk, vooral als je je bedenkt dat ze dat bijna 100 jaar geleden voor elkaar kregen.als je weet dat zo één verdieping 2.5 /a 3 m hoog is kan je tog mooilijk geloven dat zoon groooooooooooooooooooooooooot schip gebouwt hebben.
als echte landrot kan ik daar niet bij
De schaal is 1:200. Ik heb een zakje 1:200 figuurtjes waarvan ik er ook een paar bij m'n Smit Nederland gebruikt heb. Als je die erbij zet zie je inderdaad wat een gigantische dame het is.Ik denk dat het pas heel duidelijk wordt hoe groot dit schip is als er figuurtjes zouden opgezet worden....
Wat was de schaal weer van dit schip? 1/400?
Misschien eens kijken of Preiser figuurtjes maakt in deze schaal???
En de Titanic wordt groter en groter...
Grtz,
Beyond