Hoofdsponsor

1/200 RMS Titanic (1:200) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mega
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt mannen!

Ik moet inderdaad af en toe een tijdje afkicken van het gepriegel. ;)
Maar na zo'n afkickperiode heb ik inderdaad weer extra veel energie om lekker door te bouwen!

Groeten, Rinie

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik met dit Titanic project begonnen ben. Dit is de 52e update, dus ik zit precies op een update per week!

Ik heb vanmiddag weer een paar uurtjes smalle plankjes zitten plakken. Het was een donkere dag, maar toch een paar fotootjes:

DSC_0002-52.jpg

DSC_0004-50.jpg

DSC_0005-53.jpg

Op naar het tweede bouwjaar!

Groeten, Rinie

Rinie....wat kan ik hier over zeggen....ik heb er geen woorden voor...ik ga toch proberen...prachtig,doordacht,strak..mooi,mooi..zeer mooi..subliem...en één update per week..met deze kwaliteit..kan ik inkomen..één aflevering per week neem ik genoegen..:D:D:D..ga zo voort maatje..goe bezig...

He, he, he, een jaar he. Dan zit je denk ik op de helft. :P
Dus nog een heel jaar bouw plezier. Ik volg je met plezier. Keep on going.

Bedankt mannen, ik ga zeker vrolijk nog een jaartje met deze dame verder!
(met af en toe een pauze natuurlijk ;))

Groeten, Rinie

Vandaag heb ik de beplanking van het sloepen dek afgerond. Hiermee zit de grootste beplankings klus erop!

DSC_0001-54.jpg

DSC_0002-53.jpg

DSC_0003-59.jpg

Ik heb er meteen een laagje lak opgezet. Dat blijft heel leuk om te doen omdat het hout echt tot leven komt door de lak. De lak was nog nat toen ik de foto nam, dus het ziet er nog wat vlekkerig uit:

DSC_0004-51.jpg

DSC_0005-54.jpg

Wordt weer vervolgd...

Groeten, Rinie

Bedankt mannen! Ik heb vannacht over plankjes gedroomd! :D

Groeten, Rinie

Vandaag ben ik begonnen met de opbouw van het sloepen dek. En wat denk je: ik kon meteen weer beginnen met beplanking! :D
Gelukkig waren het nu slechts de kleine daken van de opbouw...
Verder heb ik de voorkant van de opbouw/stuurhuis voorbereid, dit moet met om de vorm van het dek worden gebogen, dus ik ben in de weer geweest met water en een strijkijzer.

Natuurlijk weer wat fotootjes:

DSC_0001-56.jpg

DSC_0002-55.jpg

DSC_0003-61.jpg

DSC_0004-53.jpg

DSC_0009-33.jpg

DSC_0008-42.jpg

Groeten, Rinie

:D ja er is best wel een hele hoop dek aan wezig op zoon monster van een schip. maar het ziet er wel heel goed uit ;)

:D ja er is best wel een hele hoop dek aan wezig op zoon monster van een schip. maar het ziet er wel heel goed uit ;)
Dank je! Ik ben zo fanatiek aan het beplanken geweest dat ik zelfs teveel beplankt heb! :ohmy:

DSC_0003-61.jpg

Het dak van de 'tweede verhoging' midden op deze foto was van grijs geverfd staal, en dus niet beplankt...beplanking wegschuren en verven dus maar.:$

Groeten, Rinie

lol mega eens je in de zone bent is het natuurlijk mooilijk om er weer uit te komen.

bekijk het als een goede oefening ;)

Het is zo'n gewenning geworden om te beplanken :laugh: dat het lopende bandwerk geworden is.

Vandaag heb ik weer een paar stapjes gemaakt met de opbouw van het sloependek. De stalen daken hebben een eerste laagje grijze verf gekregen en ik heb weer een stukje beplankt! :D

Foto's!

DSC_0009-34.jpg

DSC_0002-56.jpg

DSC_0007-36.jpg

DSC_0008-43.jpg

DSC_0003-62.jpg

Op de laatste foto zie je dat de raamkozijnen een laagje lak hebben gekregen, morgen kan de opbouw wit geverfd worden.

Groeten, Rinie

Hoi Rinie,

Weinig op af te keuren prachtig zeg!!!;)
Een heel geprus hoor. Zeker al de helft gepasseerd.:):)
Ik blijf met bewondering je schip volgen.ApplausApplaus

Hoi Rinie,

Weinig op af te keuren prachtig zeg!!!;)
Een heel geprus hoor. Zeker al de helft gepasseerd.:):)
Ik blijf met bewondering je schip volgen.ApplausApplaus

Dank je John!
Ik denk inderdaad dat ik net over de helft ben, dus nog een klein jaartje te gaan...;)

Groeten, Rinie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan