Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou ron ,, mijn petje af tot nu dit mooie bouwverslag , hij zal wat gaan wegen ???
ziet er goed uit ron ook de prikkers netjes gevonden om alles netjes op zijn plaats te houden.
ik hoop dat het kopshout van de prikkers niet meer te zien gaat zijn na het geverft is, ik zou dan ook aanraden hier zeker een dun laagje plamuur op te smeren voor de zekerheid.
klasse hoe je dit bouwt ron
Knap werk wat je hier allemaal laat zien Ron, de manier van monteren met die saté prikkers is mooi gevonden.
Dan heb je die stuurvlakken met de handfiguurzaag uitgezaagd?? Is bijna niet te geloven, zo recht, prachtig, als ik iets met zo'n handfiguurzaag probeer dan is het zo scheef als wat, kun je me een tonen Ron welk gereedschap je er juist voor gebruikte en welk zaagblad.
Bedankt en uiteraard blijf ik je project op de voet volgen.
De ronde zaagbladen voor de figuurzaag zijn een uitstekende vinding als je erg veel hoeken en/of dat je schuin moet gaan zagen.
Voor een rechte lijn zijn ze een ramp.Je krijgt een zaagsnede die lijkt op een rivierbedding
Omdat je met deze bladen aan iedere zijde kunt zagen,hapt het blad ook aan iedere zijde bij een rechte lijn.
Ik kan er geen rechte lijnen mee zagen in ieder geval
Ron.