En de bovenste stabilisator is nu gemonteerd.In de foto`s is goed te zien,dat de onderste en de bovenste vlakken niet samen op een lijn zitten.Dat hoort zo.
Ondanks de verschillende modellen die ik op het internet ben tegen gekomen(plastic kits)zitten ze bij het origineel niet precies boven elkaar.
Verder hebben ze beide ook een hoek erin zitten die eigenlijk niet logisch is.Althans dat lijkt me zo,de bovenste lijnen lopen ook niet recht,maar eerder schuin af.Persoonlijk vind ik dat wel mooier uitzien,maar de logica erachter weet ik niet.
Gelukkig is de montage van beide vlakken prima gegaan.Geen bijzonderheden.Wel zit er veel kit in de gleuven..maar dan zitten ze ook wel goed vast.
Lekker veel verschillende hoogtes en hoeken in het achterschip.Al zal dat toch wel veel ruis kunnen geven lijkt mij dan.Dat is iets wat ik niet begrijp.Er zitten rubberen tegels op de romp huid om het inwendige geluid te verminderen,maar wel weer veel hoeken.Maar de vormen geven er wel charme aan,dat wel.
Precies een speldje had ik nodig om het vlak recht te houden,dus dat was een meevaller.
En omdat het heel leuk werk is,ben ik ook al begonnen aan het aanbrengen van de tegels.Gewoon omdat het kan en ik het leuk vind.
De tegels aan de rechterzijde zijn al geseald,de tegels links tegen de romp wand op nog niet.Dat is terug te zien in de kleur van de tegels.
Ook zien we aan de gesealde tegels dat ze doorschijnend worden erdoor.De plamuur eronder komt duidelijk naar boven.
Beter is hierin te zien,hoeveel kit erin ging.
En dan als laatste,deze tegels zijn hier net geseald.Lekker nat.
Ron.