Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is niks walter, mss dat scotty ze heeft en die kan ze meebrengen naar de ledendag
Kzal hem is een pb sturen
Maar eerst moet ik is bekijken hoe ik het diorama ga bezetten
Kweet het niet goed
Reden ze bv samen met de gekende willyjeeps ? Of was het met halftracks enz,
Er waren in de regel twee soorten motards: een dispatchrider (soort koerier) die meestal alleen reed en de MP's die het verkeer in goeie banen leidde en konvooien begeleiden.
Wil je er nog een voertuig bij, heb je keuze te over hoor.
@walter voorlopig nog niet maar ik hou u op de hoogte als het toch het geval moest zijn
Ben er nog niet uit wat ik ga doen .
Ga wel de wrecker van hetzelfde merk ergens op de kop tikken en mss een aanhangwagen scratchen of aankopen waar ik dan de bike's kan opzetten of eventueel rechtstreeks op de wrecker.
@al de rest dankt voor de commentaren.
Het is geen makelijker model door de zware hechtingen aan de spreus. Zeker niet bij de kleine onderdelen.
Maar een heel leuke bouw waar vooral veel paswerk aan te pas komt.
De foto's zijn goedgekeurd Davy. Heb je goed gedaan. Oog voor detail is er zeker.
Het achterwiel is een waar kunststukje en de boutjes zijn ook een mooi detail.
Macro stand van een fototoestel is echter niets vergevend... Op je achterbrug heb je nog een naad lopen aan de binnenzijde.
Daar zou ik toch nog even een schuurpapiertje over halen. Bij het schilderen gaat deze anders veel meer in het oog springen...
Verder, goed bezig zou ik zeggen. Ben benieuwd naar het vervolg.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.