yBeste volgers ;-)
Alle vragen en antwoorden worden gegeven als er de tijd voor is
Nu ff snel iets tussedoor zodat ik daar ook reply op kan geven
De bedoeling gaat worden dat de 2 bike's op een aanhangwagen komen te staan die achter een ( us diamond t 969 wrecker ) komt te hangen.
De bike's hebben dus stukken en worden opgehaald door mecaniekers na de oorlog omdat deze van grote waarde waren
Ale das het verhaal waar ik naartoe wil ongeveer
Deze word ook aangekocht van het merk mirror models.
De aanhangwagen hiervoor dat zal een ander paar mouwen worden.
Deze zal ik wss moeten scratchen ?
De wielen kan ik gebruiken van de wrecker kit zelf eventueel want er zijn resinwielen voor de kit besteld.
Nu komt het ; heeft iemand een idee voor een aanhanwagen achter deze truck?
Bvb een platte kar scratchen of wat zijn jullie ideen
Ik wil een zo realistich mogenlijk beeld uiteraard
Ik had eventueel ook een ander model kunnen gebruiken maar de wrecker word gebruikt omdat ik dit een knappe wagen vind en ook omdat ik er goede recensies over gelezen heb.
Aja eventueel iemand die een referentieboek weet waar info over de wrecker instaat ?
Zo dat is het zowat
En nu terug aan het werk pfffffffffffffff
Zondag komt er een update
Aja dan ist de ronde van vlaanderen en kan ik bouwen met de koers op de achtergrond jiiieiieiiieiiieeieihaaaaaaaaaaa
Davy
Alle vragen en antwoorden worden gegeven als er de tijd voor is
Nu ff snel iets tussedoor zodat ik daar ook reply op kan geven
De bedoeling gaat worden dat de 2 bike's op een aanhangwagen komen te staan die achter een ( us diamond t 969 wrecker ) komt te hangen.
De bike's hebben dus stukken en worden opgehaald door mecaniekers na de oorlog omdat deze van grote waarde waren
Ale das het verhaal waar ik naartoe wil ongeveer
Deze word ook aangekocht van het merk mirror models.
De aanhangwagen hiervoor dat zal een ander paar mouwen worden.
Deze zal ik wss moeten scratchen ?
De wielen kan ik gebruiken van de wrecker kit zelf eventueel want er zijn resinwielen voor de kit besteld.
Nu komt het ; heeft iemand een idee voor een aanhanwagen achter deze truck?
Bvb een platte kar scratchen of wat zijn jullie ideen
Ik wil een zo realistich mogenlijk beeld uiteraard
Ik had eventueel ook een ander model kunnen gebruiken maar de wrecker word gebruikt omdat ik dit een knappe wagen vind en ook omdat ik er goede recensies over gelezen heb.
Aja eventueel iemand die een referentieboek weet waar info over de wrecker instaat ?
Zo dat is het zowat
En nu terug aan het werk pfffffffffffffff
Zondag komt er een update
Aja dan ist de ronde van vlaanderen en kan ik bouwen met de koers op de achtergrond jiiieiieiiieiiieeieihaaaaaaaaaaa
Davy