Omdat de huidbeplating toch wel actueel(
)is,en omdat ik ook erg nieuwsgierig was/ben naar de werking/uitstraling heb ik het ankerkluis vandaag als eerste voorzien van de huidbeplating.
Dit kon alleen ook maar bij het ankerkluis,omdat ik bij de rest nog niet zover ben.Ik hoop,dat jullie er net zo tevreden over zijn als ik.
Het materiaal is aluminiumfolie,maar dan wel de dikkere versie.Dus niet de huishoudfolie.Deze folie heb ik gekocht bij de kwantum.Staat bij het andere folie waarmee kastjes en lades kunnen worden beplakt.
Het is zelfklevend,doch ik heb kontaktlijm aangebracht op het balsa.Dat om er een ruwe bobbelige oppervlakte aan te geven.Het origineel is beslist niet vlak,maar bestaat ook uit hobbels en deukjes.Dat wil ik dus ook.Daarom dat ik er lijm onder heb aangebracht,het gaat nooit meer los(in combinatie met de zelfklevende onderlaag),en het geeft er een zeer realistiche aanblik aan.
De klinknagels heb ik gemaakt van spelden.Gewoon lekker erin prikken,meer niet.Ook wil ik nogmaals meegeven dat ik dacht er als eerste mee te zijn.Maar Cluedo was er eerder mee als ik.Dus heeft hij de primeur ervan
.
Maar hoe dan ook,graag jullie mening erover.Ik ben er tevreden mee.
Later wordt dit overgespoten met primer en zijn uiteindelijke camo kleur.
Het blijft dus beslist niet in deze tint.
In met midden heb ik er alvast ook de panelklinknagels in aangebracht.Later lopen deze rijen door over de volle hoogte van de romp.Hier zitten dus panelen.
Hierin komt dus later het anker te hangen...en wordt het een roestige bedoening
...
Nu ben ik reuze benieuwd naar jullie mening.
Vergeet niet,dat dit later overgespoten wordt en flink verweerd...
Ron.
Het materiaal is aluminiumfolie,maar dan wel de dikkere versie.Dus niet de huishoudfolie.Deze folie heb ik gekocht bij de kwantum.Staat bij het andere folie waarmee kastjes en lades kunnen worden beplakt.
Het is zelfklevend,doch ik heb kontaktlijm aangebracht op het balsa.Dat om er een ruwe bobbelige oppervlakte aan te geven.Het origineel is beslist niet vlak,maar bestaat ook uit hobbels en deukjes.Dat wil ik dus ook.Daarom dat ik er lijm onder heb aangebracht,het gaat nooit meer los(in combinatie met de zelfklevende onderlaag),en het geeft er een zeer realistiche aanblik aan.
De klinknagels heb ik gemaakt van spelden.Gewoon lekker erin prikken,meer niet.Ook wil ik nogmaals meegeven dat ik dacht er als eerste mee te zijn.Maar Cluedo was er eerder mee als ik.Dus heeft hij de primeur ervan
Maar hoe dan ook,graag jullie mening erover.Ik ben er tevreden mee.
Later wordt dit overgespoten met primer en zijn uiteindelijke camo kleur.
Het blijft dus beslist niet in deze tint.
In met midden heb ik er alvast ook de panelklinknagels in aangebracht.Later lopen deze rijen door over de volle hoogte van de romp.Hier zitten dus panelen.
Hierin komt dus later het anker te hangen...en wordt het een roestige bedoening
Nu ben ik reuze benieuwd naar jullie mening.
Vergeet niet,dat dit later overgespoten wordt en flink verweerd...
Ron.