Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien iets gewaagd, maar hier ook nog mijn idee. Beige met gifgroen? ^^

Hoi Elsticky,

Bedankt voor het meedenken, ik heb deze 2 kleuren gevonden om de donkere gedeelte te spuiten samen met de creme wit.

1 - goud metallic.attachment.jpg

2 - leembruin glans attachment.jpg

De dashboard is zover klaar, de ijzeren rand van het stuur heb ik chrome gespten en de handvat op het dashboard ook.

attachment.jpg

attachment.jpg

Bart, goed bezig man.
Als ik dit hier zie durf ik amper aan de mijne beginnen.
Klasse man.

Laatst bewerkt:
Het gedeelte achter de bank heb ik met bruine vilt bekleedt.

attachment.jpg

Momenteel ben ik aan het verzinnen om de bank neer te laten klappen maar kom niet goed op een idee momenteel, als iemand sugesties heeft zijn ze van harte welkom.:worried:

Het achtergedeelte van de bank maak ik met een stukje polistrol dicht en wordt gespoten, onderaan gaan de 2 stukjes weg die je onder ziet.

attachment.jpg

attachment.jpg

knap, Bart.
Ik zou het nie zo gedetailleerd kunnen, maar enkele kleine opmerkingen :)
op de onderste foto:
_ rechts op de deurstijl ben je met het bruin net iets te ver gegaan, misschien voorzichtig terug met beige overgaan, alsook tussen het bruine deurpaneel en het zilverkleurig stuk rechts :)

Hoi Jordi, bedankt, ik probeer het straks als ik mijn bank klaar heb te herstellen.

Hey Bart, ik ben zo een stille genieter die regelmatig in de verschillende topics neust maar eigenlijk nooit iets schrijft over modellen.

Ik vind hem gewoon prachtig, jammer dat hij achteraf in jouw vitrine staat en niet in de mijne.

Grtx Jan

Hoi Jan,

Bedankt voor je leuke reactie, ik geef hem straks als hij klaar is een goede plek in de vitrine zodat ik er van kan genieten.:)

Ik ben op een idee gekomen om de bank te laten inklappen, ik wil de hoeken van een gietraam afknippen en gaan bewerken en aan de zijkant van de bank insteken en aan de bodem bevestigen.

attachment.jpg

Hey Bart, ik zou me niet doodstaren op die foto's hoor. Dikwijls is de vorm van de wielkuipen in een bouwdoos niet gelijk aan de echte wielkuip. Volgens mij steken ze nooit veel moeite in het juist vorm geven van het interieur, en dan vooral de achterkant.

Je idee om de bank te laten neerklappen gaat wel werken denk ik, alleen opletten dat de leuning dan niet te hoog komt te liggen.

Voor de rest, prima werk hoor. Ik ben benieuwd naar de vorderingen :)

Denk dat er veel pas- en meetwerk zal aan te pas komen Bart, maar het resultaat zal er mogen zijn.
Mooie oplossing trouwens, die wegklapbare bank.
Succes met de uitvoering.

Mark

Hoi Tomas en Mark,

Bedankt voor de reacties, het gaat goed komen, wel een dag moeten denken hoe ik het zou op lossen maar nu ik het weet ga ik verder.

Is eigenlijk een idee van mark ( interceptor ), door mark ben ik aan het denken gegaan, hij had een tip in de topic van Frank gegeven, nl deze;

Vervolgens neem je stukjes sprue (gietraam van je model), die kan je door te verwarmen boven een kaarsje of aansteker uitrekken en plooien in model.

Dan moet dat met de bank ook lukken, was er zelf niet op gekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan