Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt nuts is dit Fred, ik heb gadverdamme zelfs m'n pyamabroek uitgetrokken om daarin te kijken !
 
Hey G. Ik weet wat je bedoelt. Heb onlangs net hetzelfde mee gemaakt.
Stukje is niet meer te vinden bij mij. Word scratchen of camoufleren.
Ik heb het geluk dat ik eventueel nog kan camoufleren daar het om een militair model gaat (de leFH18/40).
In elk geval veel geluk met het zoeken man.
We leven mee.:(:ohmy::unsure:
 
Guyke, als je het niet moest vinden (maar je gaat het vinden, geloof me), ik heb hier nog wel een paar lampjes...
Maar ook ik ken dat. Laten vallen, bukken om op te rapen en... weg.
Uiteindelijk met extra belichting (pillicht op de vloer...) terug gevonden.
Succes met de zoektocht en je weet het hé, je bent welkom...

Mark
 
Murphy heeft het meegenomen zoals hij bij mij ook reeds veel van die dingen heeft doen verdwijnen.
 
Ik ben dus niet de enige onfortuinlijke ziel, maar hier is echt iets ongelooflijks gebeurd, ik snap er de noten van ! Werkelijk alles heb ik afgezocht en deze morgen kwam het koplicht uit de mouw...ik verzette een stoel en ik hoorde iets op de grond vallen, inderdaad...terwijl ik alle kussens wel degelijk had opgetild en nagekeken, tot in de ritsvoering toe ! Murphy heeft mij goed bij mijn koplampen gehad maar toonde uiteindelijk berouw !

Update 10 :

De slijkvanger zit er op, deze kreeg een sterk verweerd uiterlijk met een dun gesleten streepje geel. Ook het wieltje zit definitief verlijmd. Dit weekend nog een laatste check up en dan komt de motor zelf aan de beurt.

18-14.jpg

* hier begint de rand van mijn hof al wat af te brokkelen, het einde van de wereld is nabij !
 
Alléé, chance dat ge het toch nog snel terugvond, ik heb dat ne keer voorgehad met zo'n klein transparant Legoblokje... drie jaar later bij de verhuis vond ik het "toevallig" terug!:D
 
Dank u mannen, nee Beyond, geen platte band ditmaal, beide komen in hetzelfde diorama terecht en om dan alles lek te zetten...
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng Terug een knap staaltje van verfkunst en verwering. Val in herhaling maar je blijft ons verbazen. Top man.
 
Weer een pracht staaltje verweer werkzaamheden.
Enne " 't Is the season to be jolly..." dus Murphy heeft braaf dat koplampke terug gegeven se...:P:P:P
Gij weeral geluk met uwen hof hé...;) Dat is een stukske dat ge minder moet onderhouden...:laugh:

Mark
 
Mooi vorderingen aan Uw side-car G.

Murphy probeer ik zo veel mogelijk uit de hobby-kamer te weren.

Zo heb ik een schuif onder mijn werkblad, het deel waar ik zaag, vijl en schuur, (werkblad is 2.5 m breed : dus twee zitplaatsen ;).
De binnenzijde van deze schuif is beslagen met een plaat zink, de naden dichtgesoldeerd. Bij werkzaamheden staat de schuif open en werk ik boven deze schuif. Dus als ik een deeltje laat vallen ligt het in de schuif, dit vermindert in sterke mate de oppervlakte waar ik moet zoeken, als er niet te veel rommel in de schuif ligt. :(

Als Murphy toch toeslaat, en een deeltje valt op de grond, dan gebruik ik een klein hand-veegborsteltje om voorzichtig alles bijeen te vegen.

Of zoals Interceptor zegt : de truuk met de zaklamp werkt ook goed, de minste uitstulping op de vloer valt direct op, vooral als je je hoofd tegen de vloer legt.

Succes nog met je side-car, we blijven dit volgen.

Groeten Rik
 
Goed ideetje, dat van die schuif....
Zal dat eens moeten bekijken of ik dat ook kan realiseren aan mijn werktafel.
 
Ik ga een grote schuif maken en daar zet ik dan mijn werktafel IN ! Eat this Mister M !

Update 11 :

Wat jaartjes toegevoegd aan de Steib, washes en roest extra dus.

19-8.jpg
 
Mouse heeft gelijk, dat is WOW !

Voor wie het interesseert, de schuif hangt om minimum 20 cm onder het werkblad. Anders heb je geen bewegingsvrijheid bij je handelingen.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan