Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen heb ik gans de namiddag om verder te werken aan dit onderdeel, bedoeling is om alles hieraan in de basiskleuren te zetten dan.

Dus zeker weer een echte update ipv. deze snacks tussendoor.
 
Laatst bewerkt:
Ja G, ik bedoelde dan ook niet dat ge de zetel moest "beroesten" hé.:P
Een goeie verwering is ook niet slecht, nietwaar...;)
Amai, laat die grote spuitwerken maar komen, zulle. Ik zit hier vol spanning te wachten.^^

Mark
 
Heren van het maagdelijke plastic, ik heb niet stilgezeten maar vond nog niet de tijd om enerzijds jullie topics bij te benen, en anderzijds foto's te nemen voor een echte update. Er volgt later een uitleg van wat ik tot nu toe uitgestoken heb met een foto van de actuele toestand. Maar ik kan al wel meegeven dat alles naar tevredenheid verloopt.

Groeten van GUnit.
 
Heren van het maagdelijke plastic, ik heb niet stilgezeten maar vond nog niet de tijd om enerzijds jullie topics bij te benen, en anderzijds foto's te nemen voor een echte update. Er volgt later een uitleg van wat ik tot nu toe uitgestoken heb met een foto van de actuele toestand. Maar ik kan al wel meegeven dat alles naar tevredenheid verloopt.

Groeten van GUnit.

We wachten vol ongeduld.
 
Hello mannen, bedankt voor jullie enthousiasme (hoe houden jullie dat vol ?).

Update 9 :

Kleur toegevoegd aan de Steib, zoals de metalen bar die rond de constructie zit, alsook de strips die als een soort decoratief skelet over de body aangebracht is. Daarnaast ook de beschadigde armsteunen links en rechts op de randen van een laagje verschenen rood voorzien, en dan maar ineens de lederen zetel meegepakt zodat ook die nu ingelijmd kon worden. Tevens werd er over de hele constructie een dunne Raw umber oliewash aangebracht voor een eerste effect van verwering/vervuiling. Een aantal roesteffecten met AK washes werden op logische plekken aangebracht en nu kan ik stofeffecten gaan opbrengen.

16-11.jpg

Tot later ! Guy.
 
Leuke bobslee G, zie deze al zo de bobsleebaan afgaan.......zoefffffffffff!

Allee zonder gekheid nu, ziet er tof uit!

Fred
 
Ik moest ook direct aan een bobslee denken Fred, of zo'n oud blikken trapautootje uit grootmoeders tijd (allez, eigenlijk al bijna mijn tijd dan lol).
 
Ja, bobslee of trapauto, 't is toch maar weer mooi gedaan.
Toffe side-car G. Gaat weer helemaal goed komen.

Mark
 
Hello mannen, bedankt voor jullie enthousiasme (hoe houden jullie dat vol ?).
Ook ni moeilijk om da vol te houden... uw eigen schuld hé, maak zo geen mooie dingen dan zal ons enthousiasme snel bekoeld zijn :laugh:
 
Dank u mannen, allez dan gaan we nog maar wat door he...naast weathering heb ik het gele vierkant achteraan veranderd in een gele streep door twee smalle balkjes zwart te spuiten (maskeren geel). Nu loopt de gele band denkbeeldig door over het hele bakje. Zelf vind ik't een hele verbetering.

Dit heb ik dus gedaan (werd gemakshalve even geïllustreerd) :

14-kopie.jpg
 
Ziet er goed uit zo, iets 'sportiever"...
Een bepaalde reden waarom je dit eigenlijk gedaan hebt? Zag er voordien ook al goed uit hoor ;)
 
Can you friggin' believe it ????

Zonet viel het losse koplampje van z'n tandenstoker...geen paniek, ik zag het vertrekken richting laminaatvloer...drie tikjes op de vloer...niet ver weg dus...voeten niet bewogen om plattrappen te vermijden...voorzichtig beginnen kijken...op't einde ALLES in de kamer van z'n plek...zelfs op de zotste plekken als een gek...WEG !!!

Resultaat : geesten, ze bestaan !:@:@:@:@:@

Dat wordt morgen opnieuw zoeken en anders...damn scratchen, bah !:angry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan