Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet te vlug uit de bocht gaan hé met deze, zou wel eens een hoopje schroot kunnen worden :O :laugh:
Dat zal zeker de moeite zijn om samen met de rest in je schuur te zien staan.
 
Dank jullie wel mannen. Hoewel geen Redbull gedronken, toch vleugels gehad vandaag want het bakje is al wat aangepakt, vandaar...

Update 7 :

Ik heb armsteunen links en rechts gemaakt met een basis van styrene en hierover een dunne laag tissue die verlijmd werd met verdunde houtlijm. Hier en daar de nodige schade berokkend zij het met die bedoeling hooligan die ik daar ben !

11-19-1.jpg

Morgen meer.

Groeten van G.
 
Laatst bewerkt:
Een paar dagen niet online geweest en lap, onze Guy heeft weer flink zijn best gedaan. Die eerste foto van de moto met windshield, ik dacht waarachter dat het zijn model was die weeral zo ver gevorderd was.

Maar ik twijfel er niet aan, het model wordt nog mooier.

Prachtige referentiefoto's, Guy. Een zeer goede basis om de schilderwerken straks aan te vatten.

We volgen die steeds met veel plezier.

Groeten Rik
 
En of we het volgen. Steeds opgewekt als ik een update zie. En steeds leerzaam voor een newbee als ik.
 
Ja G, ik weet weeral niet wat te zeggen. Das trouwens nogal moeilijk spreken met uwen kinnebak op de tafel...:laugh::8:D
Amai knap werk. Ik probeer mij voor te stellen wat er nu gaat komen, maar ik denk dat ik mij ga laten verrassen...

Mark
 
Keeps getting better and better... Ik blijf zeer gefascineerd volgen!! De schade aan de zetel vind ik knap gedaan... Ben benieuwd naar de volgende update
 
Zo, dat wordt weer een mooi stukje vergaande glorie, de kit ziet er niet verkeerd uit, klein maar fijn en denk niet dat je problemen hebt het te bouwen, het verweren is een leuke uitdaging en dat zal vast veel plezier geven, ben benieuwd!
Grt Johanna
 
Bedankt alweer voor de leuke replies heren en dames.

Update 8 :

Schilderwerk vandaag.

Eerst een aantal dunne laagjes satijnzwart acryl gespoten, daarna heel dunne matzwarte, met geleidelijke overgangen. Het wordt uiteindelijk ook een zwarte motor met gele kleuraccenten, naar een aantal foto's waarvan ik er vorige keer al eentje toonde. Het verder inschilderen/spuiten zal geen lachertje worden maar ik zal mijn tijd pakken. De bak van de bijrijder alsmede de motor zelf (zonder stuur) staan er zo bij.

13-15.jpg

Ook de verlebberde zetel uit de bak heb ik na een zwarte basislaag ook reeds wat rood meegegeven. Een eerste kleurindicatie dus. Morgen wat verwering...

12-14.jpg

Tot later ! GUnit.
 
GUnit, alweer prachtige vorderingen.
Mag ik vragen waarom je een stukje tandenstoker in de vork van de moto hebt gestoken? Is dit om het te vrijwaren van verf??
 
Inderdaad Beyond, als ik hier later mijn vork in wil lijmen wil ik optimale en snelle verlijming.
 
Dank je Buzzy, de zetel heb ik daarnet wel opnieuw gedaan, de referentiefoto toont immers minder geprononceerde profilering van het leder dus dit heb ik (typisch of course) hersteld.
 
Ja logisch toch G. Als iets stuk is, dan wordt dat hersteld ;) :P Kwestie van uwe roest goed te kunnen aanbrengen:laugh::laugh:

Mark
 
:)Inderdaad Mark, al gaat mijn lederen zetel niet echt roestig gemaakt worden denk ik:)

Ach, niet eens de naam update waardig maar toch even een fotootje van het spuitwerk welk eigenlijk voor morgen gepland was...de roep van het potteke gele verf kon ik simpelweg niet weerstaan, dus heb ik mijn airbrush maar opnieuw boven gehaald, en maskeertape natuurlijk.

14-15.jpg

Tot morgen, het gaat niet simpel blijven voor ondergetekende, de gele accenten op de motorfiets zelf zijn niet 1,2,3 af te plakken.

G.
 
Wanneer kan ik mijn motor brengen voor een mooie spuit beurt G :D:D:D
Wat een mooi werk op zo'n kleine schaal!

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan