Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is slechts een greep natuurlijk.. als er interesse is, wil ik wel een topic maken met steeds twee of drie foto's van een aantal andere locaties. Je kijkt soms je ogen uit. Jammer genoeg zijn de meeste locaties inmiddels gesloopt, bijvoorbeeld ik heb honderden foto's van de Stella Artois-brouwerij in Leuven. Die is een paar jaar geleden helemaal afgebroken. Eeuwig zonde, maar het is zoals het is. Gelukkig hebben we de foto's nog...
@Pascal: je maakt deze opmerking goed getimed. Ik ga de afmetingen niet delen, hoewel ik zoals jullie weten in het algemeen graag info en kennis deel. Het gaat mij een stapje te ver om hier alle afmetingen, die mij veel tijd, moeite en geld hebben gekost, in het openbaar te brengen zodat de eerste de beste kitfabrikant die het ziet de informatie doodleuk kan gaan gebruiken om er een kit op te baseren. Daar mogen ze dan iets meer moeite voor doen, als iemand die ik niet goed genoeg ken de afmetingen wil weten zal ik ze verwijzen naar Rev's Institute. Als een bevriende modelbouwer dit autotype zelf wil gaan bouwen en ik ben er volledig van overtuigd dat de informatie niet verder geraakt, zal ik de info met alle liefde verschaffen. Dit betekent ook, dat ik verdere tekeningen die correcter zullen zijn dan de grove schetsen die ik nu heb, niet meer of slechts ten dele zal posten in deze thread. Persoonlijk denk ik ook dat de afmetingen niet van grote toegevoegde waarde zijn voor de volgers van dit topic. Wel zullen allicht 3D-weergaven worden getoond en natuurlijk, het belangrijkst, zal de bouwvoortgang rijkelijk worden geïllustreerd middels foto's.
@Mark: ik heb een paar van m'n albums op Flickr staan, maar die staan zo ver terug in de tijd dat ze zeer slecht toegankelijk zijn. Ik zal, als ik er tijd voor vind, wat foto's online zetten. Ik kan Hiddenplaces en veel van de andere websites en mannen / vrouwen erachter. Jammer genoeg houdt niet iedereen dezelfde urbexprincipes erop na (niets verplaatsen of meenemen) maar dat is een andere discussie