Hoofdsponsor

1/35 1955, A silent reminder in the Ardennes. Time passes, but we shall never forget. [DON

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een likje verf niet vermag... Dit precies een heel ander (echt) stukje hout geworden.
Knap werk Bart. Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark

Wel mensen hier komt al snel het vervolg.:P

Vandaag heb ik in een mooi tempo mijn boom kunnen afwerken. De bevlokking zit erop, met hier en daar een klein beetje thijm ( kwestie dat hij nog lekker ruikt, al is het dan niet naar een denneboom :laugh:).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grtz Bart

Het eerste laagje met Houtlijm ( niet te veel, enkele druppeltjes is genoeg). Daarna alles opbouwen in lagen en telkens fixeren met haarlak.

Grtz Bart.

Ik denk dat dit de opstelling zal worden,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is nog maar een proefversie, voor ik begin aan de basis.

Grtz Bart.

Nog maar de proef en al zoveel leven...
Erg mooi Bart.
Op naar het vervolg.

Mark

Mooi gedaan. Muurschildering net echt.
De tank mooi verweerd en verroest.
benieuwd naar eindresultaat.

Dat gaat heel mooi worden, maar vergis ik me nu of mis ik toch een nok op het dak? :unsure:

bedankt voor de reacties, het is nog maar een proef hé, ik moet nog sterk nadenken over de fauna en flora. Ook over de ondergrond en een paar items voor het geheel leven in te blazen moet ik nog eens sterk nadenken.

Inderdaad Walesha de nok dient nog op het dak te komen, maar ik had het huisje even aan de kant gezet voor het maken van mijn boompjes.

Grtz Bart.

Help jongens, ik zit in de knoei voor mijn sneeuw.

Wat raden jullie zoal aan om te gebruiken voor sneeuweffecten.
Zonder de sneeuw kan ik niet verder verder werken aan de dio, alle info is welkom.

Grtz Bart.

Beste Bart,

Een dik half-jaartje terug deed ik eens een testje met "sneeuwpoeder" van The Army Painter.
Momenteel nog niet verkleurd en makkelijk aan te brengen met verdunde houtlijm.
Als ik me niet vergis kocht ik dit aan bij What Ever (Scotty) of Verbrugghe modelbouw.
Zie foto's van het product:

attachment.php

attachment.php

Hopelijk heb je er iets aan vriend ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan