Hoi Steven, wil toch even een kleine opmerking maken.
Ik zie dat je gestart bent met de bouw van de Wellbike en het zal natuurlijk de bedoeling zijn om deze ook op het dio te plaatsen. Persoonlijk vrees ik dat je je dio wat aan het overladen bent door de toevoeging van van alles en nog wat daar waar je in het begin toch de bedoeling had om een origineel waar gebeurd feit weer te geven.
Dat een tank soms een fiets aan boord had is genoeg geweten en gekend, soms zelfs een lichte motorfiets zoals een James. Dat Britse para's gebruik maakten van BSA folding bikes en Wellbikes is ook gekend maar de dichtste para's op het moment van de landing waren deze aan Pegasus Bridge en dat is nog een eindje van de plaats van je dio af.
Dat Britse infanterie met fietsen aan land is gekomen is ook juist, ook genoeg foto's daarover. Ze vonden het trouwens maar lompe onhandige dingen en de meeste lieten ze na de landing achter of ze werden soms zelfs onder een tank gesmeten om er vanaf te zijn.
Maar een Wellbike, die per slot van rekening in een container stak en gedropt werd, op die plaats op dat moment lijkt mij er wat over. Het gaat precies de toer op van...."wat kan ik er nu nog bij plaatsen...."
Dit gezegd zijnde wil ik hierbij GEEN afbreuk doen aan je bouwkunsten, die zijn top. En natuurlijk is en blijft het jouw dio en doe jij ermee wat jij wil maar ik vond dat ik het toch even moest meedelen. Hadden we elkaar persoonlijk ooit ontmoet zou ik het je ook gezegd hebben maar hier moet het de geschreven weg en kan dit misschien als bemoeizucht overkomen wat helemaal niet mijn bedoeling is.