Hoofdsponsor

1/35 AFV Churchill Mk.IV AVRE + SBG assault bridge [wip]

Swaken heeft doorgegeven dat hij beet heeft, intussen al een update van de bestickerde AVRE. Eerst heb ik de uitlaten maar wat versmald zodat ze passen in de ijzerwinkel achterop.

attachment.jpg

attachment.jpg

Dan heb ik de kitdecals en ook wat andere stuks op de tank gekleefd, zodat het grotendeels een plausibele, fictieve brugtank had kunnen zijn. Wat ik niet had, heb ik geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook heb ik nog wat referentie gevonden, een foto van de brug waar nog wat extra spijlen opduiken en een plaat bij een artikel waar ze binnen in de opgegraven tank kijken. Het is er wat vochtig maar ook binnen was alles goed bewaard.

attachment.jpg

attachment.jpg

De tank heeft een wash gekregen van Mig.

attachment.jpg

Dat werd overal terug weggewassen met wasbenzine, wat twee dagen vrij onaangenaam werk was.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik heb de tracks al wat roestiger gemaakt, op de tak van The Churchill Project zag ik dat ook en die word toch geregeld nog eens gebruikt. Waar ik wilde dat het glansde werd er met een hard potlood gekleurd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bedankt, Swaken. Ik heb er nog wat meer kleur op gezet, zoals op de gezonken tank.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De tracks zijn net mat gemaakt.

attachment.jpg

De naam zag er wat te modern uit, ik heb de bovenste streepjes weggehaald.

attachment.jpg

attachment.jpg

Als het verweren gedaan is, kan de ontgrendeling van de inlaatpijpen gebouwd worden.

attachment.jpg

Bedankt, Mr. Artex, zo zal het toch gaan figureren. Ik heb de tracks er op gespannen en een testje gedaan voor de camera om te zien hoever hij moest vooroverbuigen.

Bedankt, Roy. Ik heb nu het gras en de struiken geplant. De sprietjes heb ik gewoon uit de pincet naar beneden laten vallen tot in de lijm, geen zapper nodig.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hey,

Die foto vanonder uit getrokken is heel knap, mooie bouw, ik vermoed dat je bijna gaat kunnen eindigen...😉

Bedankt voor de complimenten, ik heb de mannen het hoofd geboden ondertussen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hun gezicht is wel het enige dat al af is, al de andere details komen er nog bij.

Knappe opstelling in een mooi decor,nu de manschappen..jaja..laat maar komen!!

Grtz yves,

Bedankt, Beyond. Vandaag kon er een van de laatste spuitrondes van dit project plaatsvinden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Er staan nog wat spullen in de verf, zoals de gereedschapskisten van Inside The Armour en de bepakking van Resicast.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Persoonlijk zou ik die grootste steeksleutel weglaten, die zie ter wat onrealistisch dun uit.

Terug
Bovenaan