S
swa I
Guest
Dirk je bent echt héél goed bezig................en ik blijf het zeker met héél véél belangstelling volgen..........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoi,dirk
nog een manier om uw boegspriet enz taps te maken.
je komt gewoon by nonkel ronny langs.
de boel in de draaibank en geef maar gas
(de Amerigo he, alhoewel, Isabelle het ook geen twee keer zou moeten vragen hoor).
Hehe Danny, wat is dit nu met u kunnen we daar ook een foto van zien???
Dat ziet er goed uit. De masten taps maken hoe heb je dat nu gedaan. Er zit nog iets een gebogen lijn in van de start naar de top. Daar zou je nog iets aan kunnen doen. Ik bedoel niet dat de mast krom is maar meer een eivorm heeft, overdreven gesproken.
Wist je dat, wanneer je op admiraliteids niveau gaat werken en een vakman bent, je dan nog een 20 uur bezig bent met een mastdeel.werkje van lange duur Rik om het perfect te krijgen
Wist je dat, wanneer je op admiraliteids niveau gaat werken en een vakman bent, je dan nog een 20 uur bezig bent met een mastdeel.
Maar ondanks mijn kritiek, je bent goed bezig.
ik ben er hem eeuwig dankbaar voor
Dat ziet er goed uit hoor. Wat ik wel zie is dat je de ezelshoofden nog even een keertje mag doen op de kopsekanten. De tussenlaag is nog een beetje ruw.
Ook zou de volgende keer eens wat kunnen primeren met een kwastje op alleen de kopst kanten. Dan netjes schuren. Waarna je de delen kunt primeren zoals je gewend bent. Dan zul je zien dat die ruwigheid kwijt bent.