Hey hey Guy,
tof je hier eindelijk op het forum te ontmoeten. Ondertussen wemelt het hier van de Belgische militairen die ons in Bierset live gespot hebben en nu ook ne keer komen kijken naar de bouwstrip.
Allemaal welkom jongens. Hopelijk hebben jullie evenveel plezier aan het lezen als ik aan het maken.
je weet dat ik een onafgewerkte Agusta staan heb en zal bij deze, maar dat zal iets zijn voor de komende winter, aan verder werken. Misschien nog goed dat 'em nog niet geschildert is, zo kan ik hem nog in de Belgische militaire versie afwerken. Details hebben we bij de vleet! Kunnen jou mannen mij hierbij helpen soms?
Guy, je weet dat ik heel graag met jou op RC-meetings duo zou vliegen. Moest dat dan nog ne keer kunnen met Agusta A-109's in een Belgian Air Force-uitvoering en met functionele raketwerpers... dat zou echt de max zijn.
Vandaar da'k met het bouwteam zwaar heb onderhandeld... en ze zijn bereid om nog een jaar extra te blijven en de afwerking van jouw Agusta erbij te nemen. Een helitje meer of minder bouwen... het maakt niet uit
Nu, als het zover is zal ik mijn accomodatie en het team moeten uitbreiden.
Misschien switch ik mijne living wel met mijn atelier en vice verca
De details over de afwerking van jouw Agusta bespreken we wel live.
De titel van het bouwverslag zou dan kunnen zijn: Duobouw Agusta A-109 -Belgian Air Force -
Heligroeten en ik denk dat ze ons in Bierset nog wel een paar keer over de vloer zullen hebben tegen dat we onze duovluchtdroom kunnen waarmaken.
Nick