Hoofdsponsor

Bouwstrip: Alouette II -Belgian Air Force-

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man, Blue bird, dit ziet er een monnikenwerkje uit....:wacko::wacko:
Maar het ziet er wel zeer mooi uit.
Ik volg je strip al een hele tijd in stilte, maar ik wou je toch eens laten weten dat ik veel bewondering heb voor je werk. (En voor je strip :laugh:)
De groeten aan je manschappen ;)

Grtz,
Beyond

Man man, Blue bird, dit ziet er een monnikenwerkje uit....:wacko::wacko:
Maar het ziet er wel zeer mooi uit.
Ik volg je strip al een hele tijd in stilte, maar ik wou je toch eens laten weten dat ik veel bewondering heb voor je werk. (En voor je strip :laugh:)
De groeten aan je manschappen ;)

Grtz,
Beyond

Dezelfde opmerking voor mij Nick.
Respect man, respect.
Denk niet dat ik ooit de moed zou kunnen opbrengen om dit te verwezenlijken. Heb ooit getracht de rivets aan te brengen op een 1/76 schaal Britse Mark VI tank en slaagde daar niet in. Weet dus wat je meemaakt.

Thx voor de complimenten... 't geeft mij de moed om door te zetten, ma ik doe het nog altijd met het meeste plezier (zowel het bouwen als het maken van de strip).

@ Droop,

na het aanbrengen van sterk verdunde grondverf komt de pré-shading er wazig door. Dus het effect da'k wou bekomen schijnt te lukken met de techniek die ik toepas.
Het rezultaat zie je hier wel over enkele dagen.

Heligroeten,

Nick

Hey Nick,

Ja jong, da's inderdaad een monnikenwerkje op je kap. Ben benieuwd hoe dit gaat eruit komen. Zeg; lig je in je slaap ook rivetten te plakken???

Swaken

1200 keer respect :O (en meer zelfs :P)
nee, echt heel mooi werk wat je hier laat zien! Ik wou dat ik zoveel gedult had!

Grtz
merlijn

1200 keer thx voor alle complimenten.
We hadden hier nooit gedacht dat het reveteren zoveel toffe reacties tot gevolg zou hebben.

Geduld... ja, ik denk dat geduld een aangeboren gave is die je af en toe eens moet trainen. Deze oefening was een prachtige training...

Wegens de aangekondigde lenteprik wordt er van 't weekend niet gebouwd, maar gevlogen - jiiiiiiiiiiiiiha -

Heligroeten en tot volgende week voor meer bouwstripnieuws,

Nick

1200 keer een steeltje afsteken dat worden idd weer fijne minuten.

Maar het zal het resultaat vast wel waard zijn, moet je nagaan wat men moest doen als men de titanic gaat beplaten op deze wijze. :D:D Dan valt het allemaal nog wel mee toch.

Erg mooi, Rik die jou op de voet blijft volgen. :P

Yo Blue Bird,

Moest je na de strip ambitie hebben mo alsnog plaatslager te worden bij ons, welkom.

Kan nie wachten om 'hem' gespoten te zien, maar k zou zeggen, ge moet u nie haasten, snel werk is half werk.

De groeten aan je team vanuit hun collegas uit Bierset.

By the way, er is al zolang sprake van een verhuis, 't wordt toch Bierges niet hé!!
Da's evenver voor me.

Keep it up

@ Nicootjen,

Moest je na de strip ambitie hebben mo alsnog plaatslager te worden bij ons, welkom.

Thx voor het aanbod, maar ik vrees dat ik bij jullie in Bierset hééél den tijd naar het helispectakel zou staan kijken en er van plaatslaan niet veel in huis zou komen. Alhoewel, ne keer een bijscholing komen volgen bij jullie zou ik zeker zien zitten...

Het team bouwt hier ondertussen naarstig verder... maak je geen zorgen.
Er komen heel gauw weer wat prentjes van de werkzaamheden...

Heligroeten,

Nick

Nick ,.......het is héél druk in je vliegbassis...zo te zien...en ik wil je theam zeker niet storen...maar toch...maatje ...blijf gewoon zo doorgaan...ik vind dit gewoon...ja weer achter woorden zoeken...zoals altijd..."Geweldig"..is dat niet van den eddy..:P:P..als dit af is ..ga ik hemel op aarde verzetten om deze te zien vliegen....knap man...:D:D:D

Ik zie het al weer, als een geoliede machine. Strak als het leger, geconsentreerd bezig. Gaat lekker zo.

Maar houd de lente wel bij de jongens uit hun bol he. Je weet maar nooit. :unsure:

Helabatjes,

Het werk schiet goed op, je zit er helemaal op met het grijs!
Het verweerde uiterlijk verraadt de dienstjaren dat dit vogeltje heeft.

Ik probeer je team zo spoedig mogelijk enkele detailfoto's te leveren van de cablage in de cockpit, zodat ze verder kunnen.

Keep it up

Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan