Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allez man das ne serieuzen domper..!!Kzou met een bak koffie nie toekomen denk ik...Missschien als je gedaan hebt met herbronnen da je hem er terug uithaald,weet natuurlijk niet hoe hard deze gegaan is...!?

Grtz yves,

Hey Yves, vroeger zou ik er het hart van in geweest zijn, maar nu kan ik dat heel goed relativeren, er is niemand gestorven, it's only plastic. Ik ga nu verder met het diorama en bouw later gewoon een andere met een extraatje wijsheid over het model zodat dit niet meer gebeurt.

ik lig daar ook niet wakker van maar blijft toch spijtig heb ook zes figuren afgedankt wegens stommiteit van mezelf thats life grt Pascal

Blijf het jammer vinden om een kit weg te gooien. Waarom geef je de kapotte moto geen plaats bij de kapotte tank? Of ergens achtergelaten in de berm of zo.

Dees kan ik echt niet ik heb ergens nog op schaal een zeldzaamheid liggen waar al zoveel aan gerommeld is dat gewoon de plastic zo moe is dat die gewoon breekt al een paar maal in de alcohol gezwierd om de verf er terug af te doen die is nu zo sprok dat alles gewoon breekt en toch heb ik die kit niet weggegooid
Marc

Blijf het jammer vinden om een kit weg te gooien. Waarom geef je de kapotte moto geen plaats bij de kapotte tank? Of ergens achtergelaten in de berm of zo.

Dat vind ik ook wel een goed idee Gunit..,eigenlijk komt da wel eens van pas....(better thinking eigenlijk Erwin)😆

Grtz yves,

Weggooien is sowieso niet verstandig, je kunt de motor in het ergste geval in de doos met reservespullen gooien. Mocht je nog eens een motor willen maken, dan heb je de dunbespaakte wielen al, bijvoorbeeld.

Daarnaast zijn er een paar goede suggesties gegeven: het onbeschadigde deel toon je wel, de rest laat je verscholen onder een zeil zoals Bart bijvoorbeeld zegt... lijkt me een goede oplossing.

Ik ben daar eigenlijk vrij categoriek in, want nu ik bezig ben aan een diorama dat lange tijd in beslag zal nemen, wil ik ook het beste van mezelf erin steken, een motorfiets waarvan ondermeer een onderdeel onherstelbaar gebroken is, steek ik dan ook gewoon in de vuilnisbak, dan kan ik het ook meteen afsluiten en de ervaring meepakken naar de Zündapp 2.0, zoals ik reeds zei, de aard van het beestje. Geen spijt hebben van een kitje, geen man overboord.
De tips die jullie gaven vind ik wel heel erg attent, toffe bende !

zolang het gene echte zundapp is en je erzelf ni ondersteekt zou ik zeggen euh....geen been aan gebroken.succes verder,we blijven volgen..........

vuilbak vind ik zelf ook nogal drastisch, altijd handig voor partsbox ofzo. Waar staat uwe vuilbak?
Maar langs de andere kant snap ik uw redenering ook wel, soms ook wel goesting om iets de vuilbak in te kieperen als het serieus tegensteekt :D Maar gij doet het dan nog, ik denk er enkel aan om het te doen :D ;)

Als je het goed nagaat is het in feite ironisch:
Een goede tank maken we kapot om plaats te nemen op een gepland diorama maar een motorfiets die toevallig stuk gaat bij het bouwen, werpen we gewoon weg in de vuilbak.

Enkel geplaatst voor de ironie hoor, niet om je beslissing tegen te spreken.

Ik ben daar inderdaad nogal makkelijk in, omdat ik vind dat die kit mij verschillende toppie bouwavondjes heeft bezorgd en ik nu de kit heb leren kennen met haar gebrekjes en tricky bouwmomenten.

Ik zie er de humor helemaal van in hoor Erwin, no worries.

Ik heb 'n update van de Opel Olympia 1937 Cabriolet.

2_zpspoigxrm9.jpg

3_zps8yhtsenm.jpg

4_zps1i6afwlg.jpg

5_zpsyswl6cuz.jpg

7_zpsootqxqkd.jpg

8_zpsacayfdmd.jpg

9_zpsmzhcf2qg.jpg

10_zpsih9iw7cf.jpg

11_zpst9gt99ta.jpg

12_zps91ixq1pg.jpg

13_zpswhvhies6.jpg

14_zpsak9lcatr.jpg

15_zpsqt1quavv.jpg

Na goed drogen...

16_zpshhzfhqse.jpg

17_zpsnnvx0ulz.jpg

18_zpsh7c1kp5j.jpg

19_zpswlljgpwj.jpg

20_zps7wvp3sm7.jpg

21_zpsxd30efrz.jpg

22_zpsv9p4xuof.jpg

23_zpseffptagh.jpg

24_zpsge4gnm4l.jpg

Na goed drogen...

25_zpsvhntjsm3.jpg

26_zpshlqkkwpk.jpg

27_zpsv4wpc5ju.jpg

Volgende update mét Notek lamp (welke ik bij nader inzien toch maar ga plaatsen).

Laatst bewerkt:
Super strak! Mag ik vragen hoe je de X22 aanbrengt? Bij mij is hij in het begin wat "spetterig" als ik hem in dunne laagjes spuit. Misschien is de druk wat te laag... Bij u ziet het er mooi glad uit.

Zeer leerzame en met een hoop info gevulde tutorial G..!!! Thanks

Grtz yves,

Prachtig verslag weer, like-button gewenst!!

Als ik dat 'uit de hand' spuiten van de camouflage zie, moet ik meteen denken aan het airbrushcuplid... heb jij het ook wel eens meegemaakt dat je zo aan het airbrushen bent en dat precies op dat moment, als je heel dicht bij je model zit en geconcentreerd met lage druk aan het werken bent, er een scheutje verf uit je cupje recht op je model valt?

Ik persoonlijk niet vanzelfsprekend he, is gewoon een puur theoretische kwestie die ik aan je voorleg :laugh:

Dank Guy voor uitgebreide duidelijke uitleg die ik kan meenemen in mijn avontuur grt Pascal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan