Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mensen ,mensen onze vakman is hier weer lustig bezig dit is meer dan genieten hetgeen men hier ziet
Marc
Wat die weathering betreft ben je toch goed bezig hoor, ik ken veel militaire bouwers die dat resultaat nog niet eens halen.
Ook niet vergeten dat de D9R en Israël nu niet bepaald thema's zijn waar de meesten van wakker liggen want in feite zijn ze wat onbekend. Israël heeft bijna geen standaard materiaal met uitzondering van de Merkava (en dan nog) en de D9R is een vrij recente, moeilijke en dure kit om zomaar eens met te gaan experimenteren. Tevens zijn de Israëlische kleuren ook onbekend bij de meeste bouwers.
Als bijkomende weathering zou ik je kunnen aanraden om straks, als ie in elkaar steekt, wat meer aflopers van olielekken en smeer aan te brengen aan de bewegende delen. Ik gebruik hiervoor MIG "Oil & Grease Stain Mixture" of "Fresh Engine Fuel & Oil". Maakt het allemaal wat echter en je kan die gerust daarna nog met zand en stof bestrijken en zelfs opnieuw aanbrengen.
Ik zit hier wel mee te lezen, maar alleen om uw kunsten af te kijken. Met weatheren, toch eens de moed opbrengen om aan het eerste model te beginnen. maar ik zit vol bewondering te kijken. Zeker omdat dit model, ook bij is, maar dan de uitvoering zonder het hekwerk. Je bouwt ook in een hele andere volgorde als ik zou doen. Maar daar kan ik ook alleen van leren