Hoofdsponsor

1/250 EMMA MAERSK scratchbouw 1:250 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
cool om te zien ?
ron,het is gewoon machtig,ge legt de lat steeds hoger,
groetjes,ronny

Het geeft wel een goed gevoel om dit allemaal te zien branden. Hopelijk gaat het later als eenmaal alles gereed is een nog betere indruk geven. Het ligt in mijn bedoeling om ook de stellingen met licht te voorzien dus nog genoeg uitdagingen. Bedankt voor jullie complimenten :)

Ron.

Zullen we deze ooit eens kunnen bewonderen op een ledendag of zo? Dat zou wel de moeite zijn denk ik! Prima werk Ron. Dit blijft boeiend om te volgen.

Christophe

Dank jullie jongens. Of ze eens naar een bijeenkomst zal komen durf ik niet te schrijven. Hoewel ik in Nederland woon zal de tijd het moeten brengen mits ze ooit eens gereed komt. Er is nog zoveel aan te doen. De verlichting tegen de toren is helaas niet blijvend,als het dek erop zit valt deze weg. Maar er komen wel schijnwerpers tegen de achterwand op en dat zal wel een mooi blijvend effect geven. Zeker in combinatie met de stelling verlichting.

Ron.

amaai , da' ni niks , ook al gaat het mischien niet zosnel als je zelf zou willen , het resultaat is meer dan af.
vgr
marc

Dank jullie wel jongens.

Ik ben inmiddels begonnen aan de derde verdieping.

De plaatjes zeggen in principe genoeg.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De toren heb ik hier opgewipt om de stroom aan te kunnen sluiten.

attachment.jpg

Ron.

Ron dit is echt niet normaal meer hoe reëel dit eruit ziet he.Wat een mooie vooruitgang man,dit is en blijft een erg boeiend project zeg.
Patje.

Dank jullie jongens. Ja hoewel de derde verdieping de laatste is van deze flank komen er nog wel wat details op. Zoals de Davids,relingen en natuurlijk de grote koel installatie welke tegen de recycling toren opkomt. De reddingsboten maak ik pas als beide flanken(stuur en bakboord) helemaal klaar zijn.

Ron.

hey ron.

deze begint steeds meer en meer op de echte(ons allen welbekend) te lijken hoor. straks gade deze nog mogen afstaan voor in de lobby van MAERSK (da's toch de rederij he ???) want die mannen zullen dees ook wel demaks vinden zunne. amaai knap werk. echt. en allemaal vanuit het niets......

groeten Jonas.

Inderdaad komen er de specifieke vormen er steeds meer in.
Ga echt een erg mooi model worden!

Fred

Ron mooi man ga je de containers er ook op zetten?

verlichting is netjes geplaatst

Gr
Dirk

hey ron.

deze begint steeds meer en meer op de echte(ons allen welbekend) te lijken hoor. straks gade deze nog mogen afstaan voor in de lobby van MAERSK (da's toch de rederij he ???) want die mannen zullen dees ook wel demaks vinden zunne. amaai knap werk. echt. en allemaal vanuit het niets......

groeten Jonas.

Mjah ik weet niet of ze het ook volgen,lijkt me wel leuk :)

Ron.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan