@mark u vraagt wij draaien; hier een foto van de voorkant van de zetel:
en als je dat vergelijkt met de structuur op men dashboard, zie je toch een licht verschil:
en als je dat vergelijkt met de achterwand van de cabine (ook met tenco) is dat nog heel wat anders..
zo ziet iedereen die volgt van eerste keer ook weer waar ik sta
dat zilveren ding met gaten in is een soort steun zodanig dat bij een rijderswissel of bij montage in de cockpit, en daarop zijn gewicht kan zetten zonder andere dingen te beschadigen, dit is net zoals men benzinetanks zelf geëtst en ontworpen
dan ook al de pedalen en zo geplaatst alsook de voorste airjacks; (niet zo heel duidelijk maar als er intresse is wil ik ze gerust beter trekken) die net zoals de remleidingen nog moeten aangesloten worden, maar dit gebeurt pas als alles definitief op zen plaats mag komen.
en de stuurkolom voorzien van de nodige bedrading:
en dan een vraagje voor de kenners, werken de gte's met een sleutel of met een startknop?
kheb een foto etch sleuteltje liggen maar vind nergens een sleutel in een sleutelgat terug bij de race f40's..
en dan als laatste ook al eens de versnellingsbak uitgeprobeerd:
al het stof dat je ziet liggen op me model is gewoon opliggend stof dat gewoon kan afgeborsteld worden, maar ik doe dat juist voor ik het model afwerk.
vragen opmerkingen, commentaren zoals altijd welkom (zelf op dit late uur
)
weer op naar de volgende..