Bedankt jongens,
Idd, de tracks leg je best op een stuk plakband. Ze moeten er vervolgens best weer af om degelijk te schilderen. Dan breekt er wel es terug wat. En door deze kit een jaar te laten liggen waren ze opgekruld. Ook bleek 1 track niet gepast te sluiten.
Door A-B-A tracks (De track wordt samengesteld uit een reeks van 2 verschillende schakels), was een A stuk toe voegen te weinig en een ABA dan weer te veel.
Maar het kwam zonder gepijnigde huisdieren of het huisuitgejaagde kinderen of ander misplaatst associaal gedrag allemaal nog vrij gemakkelijk goed.
De tracks liggen er in tussen op en ik ben er overigens heel content over. Ik zou het niet anders willen hebben.
Ik ben nu aan het chippen. Foto's volgen nog, maar ik ben nog even zoet aan dit grote beest. Terzijde is nog op te merken welke enorme hoeveelheden verf er in dit model gaan. Het is al een enorme tank en dan moet je denken dat door de zimeriet de oppervlakte misschien nog wel verdubbeld. Er zit ongeveer een half potje revell aqua in (niet bepaald kleine potjes!) , alleen al voor het leembruin.