Hoofdsponsor

1/24 Kruising Mad Max/2CV met Alien Bugs. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat mes helemaal niet te groot hoor... nu ja... ieder zijn goesting zeker?
 
Alles is weer kits.

Wat het mes betreft, het allereerste moment vond ik het ook te groot maar na een tijdje de foto te bekijken valt het goed mee. Het lijkt me perfect bruikbaar.
 
Mr. A, wat gebeurt er als het mes verticaal komt te staan,raakt het dan de (met aliendarmen besmeurde) grond? Ik vind de geit er elke keer machtiger uitzien,knap stuk hersenspinsel !! Grtz. Staf. P.S. Ziekelijk cool !!!
 
Daar is aan gedacht, het mes is hoog genoeg om de grond niet te raken. Anders zou er wel eens een probleem kunnen zijn.

De geit ziet er inderdaad steeds beter uit en na een dip heb ik er weer zin in. Vanavond wil ik de carrosserie spuiten. Foto volgt dan.
 
Vandaag de eerste laag verf gespoten met de AB. Daardoor zie ik één en ander die nog moet bijgewerkt worden. Onder andere de 'bagagedrager' op het dak. Die ziet er te recht en te vlak uit, nog bijwerken dus. Ook de achterspatborden zie er niet goed genoeg uit vind ik.
Let wel, het zal er ook niet te mooi uit zien want de auto is tenslotte omgebouwd met materiaal die overal vandaan komt en aan elkaar gezet met een minimum aan hulpmiddelen (beetje zoals The A-Team in elke aflevering deed). De hoofdzaak van de geit is aliens afslachten en niet mooi blinkend show verkopen.
Hier volgen de foto's, oordeel zelf en laat alles maar op me afkomen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit is nog niet het hoofdkleur, dat zal een soort van blauwachtig-grijs worden. Ook de bewapening moet nog geïnstalleerd worden (ben ik een beetje vergeten).

Zien jullie het nog zitten om dit project te volgen? Het komt goed met vallen en opstaan, dat weet ik zeker.
 
Ikke wel en dan nog mt evenveel interesse als in het begin en luister Alain vorige week had ik ook een dipje en ge ziet dat gaat over man ik vind nog altijd goed en waar ge de fantasie haalt weet ik iet hoor maar doe zo voort ik weet dat het iets prachtig word
Grtz Marc
 
Den deze blijft ook volgen en hoopt nog altijd op het Tel.Nr. van Mad Maxine......:P
 
Haar gsm werkt niet meer, de aliens hebben elke vorm van communicatie vernield. Je kan haar gaan zoeken maar ze is een eenzame wolf dus dat zal moeilijk worden. wacko
 
Hey alain
Hie neemt de intresse ook niet af hoor. Je maakt serieuze vorderingen..
Goed gevonden vqn die luchtinlaat op het dak.
 
Blij dat er nog zoveel interesse is voor de geit. Dankjewel modelbouwers.

Hier nog een foto van de raketten, ze zijn op het dak gemonteerd omdat het wat teveel was om ze vooraan op de spatborden te zetten. Het mes zit daar nu een beetje in de weg. Met een fijn draadje dat hier lag rond te slingeren heb ik een verbinding gemaakt tussen beide installaties en de bedoeling is dat er nog van elk een draad naar binnen vertrekt, kwestie van de bediening hé. Crazy Maxime kan het moeilijk met telepathie doen.

attachment.jpg
 
Weet iemand hoe je natuurgetrouw opengereten darmen kan nabootsen? Een paar om op de motorkap te draperen...
 
Alain, je kan hiervoor misschien draadjes strippen en de omhulsels ervan daar voor gebruiken (mits schildering natuurlijk...) ?
Eventueel elastiek die je kan versnijden ? Getrokken sprue ?
Overigens knappe vorderingen aan de geit. Blij dat je de dip wat van je hebt kunnen afschudden.
Succes verder bij de bouw, ik blijf volgen...

Mark
 
Wow Alain dat word knap ik had het niet zien aankomen maar het is goed ; Zeg kent ge die draden waar ze met kerst zo kleine pakjes mee inpakken dat is zo zilverachtig maar tevens ook een soort elastiekje maar het voelt grof aan , die kunt ge misschien gebruiken , of anders van met carnaval die konfetie spuitbussen dan hebt ge ineens een pak darmen
Grtz Marc
 
De definitieve kleur van de geit. Komend weekend verder werken en dan een nieuwe update.

attachment.jpg

De darmen zullen nog wat experimenteren vergen, komt wel goed.
 
Ziet er goed uit Alain. Ben benieuwd naar hoe je nu verder gaat...

Mark
 
Nu zou alles moeten samenkomen en staat figuren schilderen op het programma. Ook zal er een begin moeten gemaakt worden met de grondplaat van het diorama.
 
ik vind de kleur "de max" ben echt benieuwd naar het vervolg (may de force be with you);)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan