Hoofdsponsor

1/24 Kruising Mad Max/2CV met Alien Bugs. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel voor de complimenten.

Walesha: nee geen bijrijder meer, het leek me te gewoontjes om twee zetels vooraan te hebben. Mad Max herinner ik me ook alleen in z'n auto en ikzelf zou ook liever alleen zitten. Dan kan je lekker doen wat je wil en op de manier die je wil.
 
Je moet nog een klein detail aan het stuur toevoegen: L&R een kastje met de bedieningsknoppen voor de wapens anders kan hij ze niet gebruiken terwijl hij rijdt. Zoiets als de bedieningsknoppen aan het stuur van een mindervalide.
 
Crazy Maxime wil geen straathond want daar moet je dan voor zorgen. Ze wil alleen zijn en volle bak aliens afknallen zonder zich te moeten bekommeren om iets of iemand. 't Is een harde tante.
Dat bakje aan het stuur is een goed idee, werkt beter dan tijdens het rijden te moeten foefelen met die touchscreen.
 
Een hellhound heb ik overwogen maar er is geen plaats in de auto. Daarom zal Crazy Maxime alleen op pad zijn met haar trouwe 2CV.

Zijn er nog modelbouwers die momenten hebben dat ze het helemaal niet meer zien zitten om verder te bouwen? Dat je het echt moet aan de kant leggen tot de volgende dag?

Wel, nu heb ik zo'n moment, die werken aan de eend/geit/2CV gaan maar niet vooruit.
 
Leg alles efkes opzij geniet even van het goede weer en morgen of overmorgen zal de inspiratie er weer zijn ofeens goed slapen ikzelf ben al meer dan een week out of order ben een nieuwe hobbyplaats aan het maken ze is nu bijna af en ik zit al te popelen om terug te beginnen
Marc
 
Zijn er nog modelbouwers die momenten hebben dat ze het helemaal niet meer zien zitten om verder te bouwen? Dat je het echt moet aan de kant leggen tot de volgende dag?
Ik bouw als ik er zin in heb, van tijd ook nog wel iets anders te doen ook en ja, dan blijft het liggen maar tot de volgende dag? kan ook tot volgende week of volgende maand zijn... zo heb ik hier projecten liggen waar ik zo'n slordige 30 jaar geleden aan begonnen ben en die nog steeds op afwerking wachten, dus ja.
 
afwisseling helpt ;)

ik heb ook verscheidene projecten liggen waar aan gewerkt is.
Zeker zo projecten waar veel denk- en opzoekwerk voor nodig is, moet je het soms eens laten rusten ;)
 
Zeker even opzij leggen en weer verder gaan als je zin hebt.

Ik heb af en toe een dag dat ik een model van begin tot einde bijna afbouw. En dan uiteindelijk een paar maanden later af maak.
Zo ligt er nu ook een 1:32 flanker te wachten tot ik weer zin heb.
Hobby moet geen druk achter zitten... :)
 
Laatst bewerkt:
Alles lag een paar dagen stil wegens geen zin en wegens een superdruk weekend. Nu is het weer wat kalmer en is de zin wat teruggekomen. Hierbij een foto van de meest recente schilderwerken. Uiteraard zal het niet zo blijven en zullen allerlei details in de passende kleuren komen.

attachment.jpg

Ook komen er foutjes tevoorschijn door dat airbrushen. Die zullen één dezer dagen bijgewerkt worden.
 
Wat prutswerk aan het binnenwerk van de geit/eend.

attachment.jpg

attachment.jpg

Wat betreft het motorblok weet ik nog niet goed wat qua kleur. Ook bougiekabels moeten er nog komen. Zal nog effe nadenken worden.
 
Goe knap waar haalt ge toch allemaal die ideen , ik blijf volgen , ik wil het einde zeker niet missen
Marc
 
Goe bezig man en die gasflessen zijn wel een pittig detail... ni slecht gevonden. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan