Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit.
Maar wel volgens de normen van Ikea testen he Ron, dus 10.000x IN/UIt doen en dan pas ben je zeker dat het goed blijft werken.![]()
Laat de Wodka maar vloeien, de arbeiders hebben het verdiend
Maar euh, heb ik ergens een pagina gemist die handelde over het bouwen van dat stukje spitstechnologie ?
Je hebt een goed punt Ron. Dan moeten we daar idd op wachten.
Verder ziet het er weer goed uit.
Ook nu wel even een klein kritiekje. Jou ingewerkt systeem voor de roervlakken. Dat is echt mooi. Ik zou zelf het gat groter maken, dan dit opvullen met wat balsa. Dan heb je een basis voor de afwerking. Dit balsa kun je dan gelijk schuren met de romp en is de overgang toch wat soepeler om maar zo uit te drukken. Dan heb je ook minder kans op vervorming of zelfs scheurtjes in de toekomst.
Misschien heb je er iets aan.
oef was dat ff spannend zeg
ziet er gaaf uit mooi stukje werk ron
He, he, he, h
Ron, eerst bouwde je sigaren.
Nu bouw je potloden met flapoortjes.Waar gaat het mis.
Nee hoor geintje...... Zet er toch goed uit. En volgens mij helemaal correct in het midden uitgelijnd zoals het hoort. Kan niets vinden. Doe zo lekker verder.![]()
ron,
het is telkens voor mij zeer leer zaam ,hou je de bouw aanpakt.
daarom dank om dit met ons te willen delen.
het word zeer zeker een machtige duikboot
groetjes,ronny
Ron, wat het inscannen betreft van die Typhoon plannen, ik vrees dat mijn scannertje bij lange na niet groot genoeg is om die job te doen hoor, maar misschien vinden we daar wel een andere oplossing voor dan.
Dat afdekplaatje heb je mooi gemaakt. Is dat bij de echte ook zo?
En is het de bedoeling dat je dat blijft zien straks, bijvoorbeeld in de vorm van een lasnaad of iets dergelijks.