Hoofdsponsor

1/72 KURSK submarine scratchbouw 1:72 [DONE]

lol. maar je hebt gelijk soms kan een kleine pauze wonderen doen.
daar om bouw ik ook niet in het wekend. dan kan je trug met een frisse kop beginnen . en soms ben je zo intensief bezig dat je denkt dat alles goed is en dan zie je als je weer begint na een korte braik tog een fout die je anders niet opgevallen was.

en bij een schrats bild komt ongelofelijk veel denk werk bij te kijken dat heb ik nu ook wel ondervonden. dat molentje draait dag en nacht door :P

Idd Ron,

Als je eens een pauze inlast kom je weer met frisse moed en blik weer terug in actie. Dat geeft dan ook weer de boost om lekker verder te bouwen.

Beetje bouwmoe?

Nee,niet bouwmoe...

Maar gewoon om even een reset te doen.Ik heb teveel op stapel staan/in de planning.
Daarom even iets anders.Maar zal toch niet lang kunnen duren,mij kennende.

Nadeel daarvan is,dat ik dan weer te fris ben en er een dot gas tegenaan gooi.

Komt goed:wub:...

Ron.

Hey Ron,

Las jij maar gerust eens eventjes een pauze in. Dit kan het latere bouwwerk enkel maar ten goede komen.

Soms wordt het een allemaal een beetje teveel en dan is het best dat je alles een tijdje aan de kant laat staan (gebeurt mij ook regelmatig hoor ;) )

Droop

Ja,het is niet zozeer dat ik er geen zin in meer heb,dat wel.
Maar gewoon even een korte(zal niet lang duren)pauze is voldoende.

Waarschijnlijk zal ik volgende week weer terug zijn.

Ron.

Helaas kan ik niet al te lang stil gaan zitten/liggen.
Volgende week ga ik weer verder met de KURSK.De eerste stap wordt het plaatsen van de eerste tegels tegen de boeg omdat dit moeilijker is als de rest ivm de waaiervormen erin.

Vandaag ook bezoek gehad van Ganggreen(spel ik het goed?).Dit is het nieuwste lid hier op ons forum.Hij woont,net als ik,in Kerkrade en niet veraf van mij.

Ik heb hem lekker besmet met het scratch virus.Dus gaan we van hem ook hier mooi werk zien verschijnen.

In ieder geval komen volgende week dus weer updates van de KURSK.

Ron.

Vandaag ook bezoek gehad van Ganggreen(spel ik het goed?).Dit is het nieuwste lid hier op ons forum.Hij woont,net als ik,in Kerkrade en niet veraf van mij.

Ik heb hem lekker besmet met het scratch virus.Dus gaan we van hem ook hier mooi werk zien verschijnen.

Ron.
Haha, het modelbouwvirus is dus taaier dan het Mexicaanse griepvirus.:D:D

Ik kijk al uit naar het vervolg van de Kursk.

Droop

Beste mede leden,ik wilde vandaag wederom beginnen met het plaatsen van een update.Doch helaas is er een probleem ontstaan bij mijn provider(Ziggo),waardoor ik nu ineens geen internet verbinding meer heb thuis.Ook mijn ontvangst van de decoder(tv)is weg.Daarom kan ik nu alleen maar anoloog tv kijken :angry:

Het probleem is bekend nu bij Ziggo(naar aanleiding van mijn telefonische reactie en email).En juist vandaag heeft er bij Ziggo een update plaatsgevonden waardoor zelfs de medewerkers niet in hun eigen systeem kunnen.

Ik hoop dat Ziggo het vlug oplost,zodat we weer verder kunnen met de KURSK.In ieder geval zijn de eerste tegels gemonteerd en is het effect naar mijn tevredenheid zo.

Ik heb dit bericht geplaatst bij een internet winkel,om jullie op de hoogte te brengen van dit(hopelijk)tijdelijke server probleem bij Ziggo.Bij mij in de buurt blijken er nu ineens ook meerdere mensen dit te hebben.....

Ron.

We blijven in blijde verwachting wachten op het vervolg Ron en natuurlijk de foto's van de eerste betegeling :)

Ron ik werk bij hun concurent. En vind ook dit erg interesant om te weten wat daar gebeurt. Jammer maar ik had toch echt gehoopt op een mooi stukje werk van je.

Blijf natuurlijk erg gespannen wachten op een update van je .

Rik die nog steeds een abonnement heeft op jou werk. :P:P:P:P:P

Ron ik werk bij hun concurent. En vind ook dit erg interesant om te weten wat daar gebeurt. Jammer maar ik had toch echt gehoopt op een mooi stukje werk van je.

Blijf natuurlijk erg gespannen wachten op een update van je .

Rik die nog steeds een abonnement heeft op jou werk. :P:P:P:P:P

Tja,ik moet er wel bij vermelden dat dit de eerste keer is dat wij zo een grote storing meemaken bij Ziggo.
Maar zo kom je wel erachter hoe de afhandeling is bij dit soort trubbels.

De wachttijd is enorm lang en dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.En iedere helpdesk medewerker weet de oplossing en die is nooit de juiste.Tot je ineens een technischem edewerker eraan krijgt die je verteld dat er een mega storing is.Dit blijkt een blokstoring te zijn in het systeem.Nu nog steeds niet opgelost.Daarom dat ik nu weer in het internet cafe zit:(...Wel krijgen we de tijd dat we niet online kunnen en geen digitale tv ontvangst hebben terug middels een contact formulier.Nu ja...beter het signaal terug.

Inmiddels heb ik een begin gemaakt aan de toren en is de boeg volledig bekleed met tegels nu.

Nu ik de toren er zo los op zet geeft dit wel meteen de KURSK vorm eraan.Dit gaf mij meteen een kroon op het werkgevoel :P.

Ik hoop dat ik weer snel online kan,want een update zetten in een internet cafe is niet te doen middels een usb stick......

Oh ja...alle persicopen en radar schuifmasten zijn klaar in ruwbouw.Ik heb er hard aan gewerkt en het ziet er indrukwekkend uit...

Hopelijk tot gauw....

Anders maar naar de concurrent:laugh:?...

Ron.

Hmmmm, ik hoop dat deze concurent je snel weer aan het internet toe laat. Dit is niets zo.

Een blokstoring is meestal binnen 24 uur op te lossen, en natuurijk is dan heel Kerkrade zonder internet. Dus dan zullen ze erg veel boze mensen hebben. Anders zou het geen blokstoring zijn.

kerkrade zonder internet vind ik nog niet zo erg maar wij kunnen geen foto s van de werken zien van ron en dat vind ik veel erger .-fck-><-foto-

Hoi Ron,

dat is geen goed nieuws maar ik ben benieuw hoe lang het gaat duren?
Tot vorig jaar deden wij Teletronika de storingen in Noord Brabant.
Nu heeft ziggo zelf monteurs (onder andere oud collega's) op de baan!
Ik hoop het van harte dat ze snel komen!!
En ik blijf zeker op post!

Zojuist is alles weer hersteld,want internet en ook de digitale ontvangst van de tv doen het weer:P.

Dus de updates komen er spoedig weer aan.

Ron.

Terug
Bovenaan