En de voorlaatste update alweer voor even...
Aan weerszijde van de Tower zitten enkele roosters.Hun nut weet ik niet,maar ze moeten er zitten.Waarschijnlijk zijn ze bedoeld als ventilatie roosters bij het opduiken,hierbij wordt dan de lucht ververst.
Ik moest even nadenken waar ikde roosters van kon maken.Omdat de roosterlijnen verticaal lopen is het erg moeilijk om ze even te maken.
Maar toen zag ik iets liggen,in mijn voorraad,wat er perfect geschikt voor was.De deur drempels van aluminium.We kennen deze allemaal wel,ze liggen meestal bij overgangen tussen verschillende kamers,of tussen de deuren op de grond.
En dus heb ik ze daar uitgezaagd.
En in bovenstaande foto komen ze te zitten in de hier reeds uitgesneden plaatsen,spijtig voor de gelerige foto.
Een lang smal rooster zit er nog aan bakboordzijde.
En verder nog een foto van de vorderingen met de persicopen.Hier moet ik nu al aan beginnen.
Ik heb ervoor gekozen om 6 systemen uit te gaan beelden.Welke dat zijn en waarvoor ze dienen komt later aan de aandacht.Wel zien we hier reeds de plaatsen waar ze komen.De zesde komt IN de "kamer".
De busjes zijn de voetstukken ervan.
Aan de linkerzijde is te zien,dat ik ook al ben begonnen aan het betegelen van de Tower,ook de zwarte raampjes zitten er hier al definitief in geplaatst.
Ron.