Ziet er zeer goed en mooi uit newbie, die G4 ga je gebruiken als porienvuller of ga je het hier mee waterdicht maken, of komt er nog een laagje polyester mat in?
voorlopig waterdicht maken
daarna 2de huidlaag van papier.
G4
en dan verven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er zeer goed en mooi uit newbie, die G4 ga je gebruiken als porienvuller of ga je het hier mee waterdicht maken, of komt er nog een laagje polyester mat in?
maar de tweede huidlaag van papier
moet deze dan ook worden verjongt of hoe gaat dit in zyn werk.
damn luc papier ik kan er nog altijt niet goed bij warom je dat doet.
als je een steen raakt onderwater schuurt je papier er zo af en kun je vanzen niew beginnen. ik vind het tog maar een riskante onderneming hoor.
Heb ik een aantal jaren geleden ook gedaan: een grotere auto (onze bootmobiel) gekocht en alleen om makkelijker de boten te kunnen vervoeren. Echt waar!enne, je gaat ook van auto mogen veranderen
de groetjes,
Laurent
Al moet ik er desnoods voor tot in Sjakamaka rijden.Als Luc niet zo ver woonde gingen we samen de maidentrip doen.
Maar de Princes en ST zullen ooit zij aan zij liggen.
Ga straks eens een bad laten vullen en hem daar laten inliggen tot morgenvroeg.
Als er dan geen water instaat ben ik tevreden.
Het is als een soort van imprechnant. Wat je zou moeten doen is dit hele schip eens goed glad schuren en dan met houtlijm insmeren. Dan terwijl de lijm nog nat is met houtstof nevelen en deze volledig in de porien en in de kieren wrijven. Dan goed schuren. Natuurlijk wel met watervaste houtlijm.
Als je niet weet waar de lekkage vandaan komt, dan kan je de binnenkant van de romp 'bepoederen' met talkpoeder. Ja, die van de baby's.
Vervolgens leg je haar terug in het water en waar de talkpoeder is uitgelopen, daar bevindt zich dan het lek
Maar ik heb een vraagje na dat je de buitenkant hebt bewerkt zou je dan ook niet misschien de binnenkant ook niet bewerken?
ik vind dat ze al behoorlijk diep licht zonder gewicht er in dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht.