ben niet 100 % zzker maar ik geloof dat het te maken heeft met het proper houden van de zijruiten ook om het water van regen enzo sneller af te voeren om veiliger zicht te hebben
Ah interessant, dat zou ook zomaar eens kunnen. Dank voor de toelichting.
En iedere keer nachtwerk denk ik dan ?! Wanneer slaap jij Roy
Beetje overdag, ik heb dit jaar keihard gewerkt en doe overdag eerst het werk dat echt af moet en gun me daarnaast in de avond / nacht de modelbouw. Was een leuke omzet afgelopen jaar, dus ik beschouw dit als bonus voor mezelf
als ik zo die dryfit zie word dat een serieus bakbeest
Zie onder nog de ladder in volle glorie... had al een paar foto's gezien van het model met ladder helemaal uit en dat is bijzonder imposant.
Wat primer betreft, ik gebruikte geen zwarte maar roodachtige. Allemaal niet ideaal.. maar soit het is gelukt.
@Erwin en
@Pascal (en de anderen natuurlijk) dank voor jullie blijvende aanmoedigingen, wordt zeer gewaardeerd!
53. Nog wat correctiewerk aan het wit. De spuitcabine-afzuiging kan dienst doen als ventilator om het drogen te bespoedigen.
54. Een van de dingen waar ik het meest tegenop zie is, het herstellen van de ejector pin holes in alle ladderdelen. Ik wilde weten welke herstel behoeven en welke na constructie niet meer te zien zullen zijn. Maar een normale dryfit is eigenlijk onmogelijk... zie hier:
55. Dryfit lukt deels wel wanneer ik de meeste delen in de hand vasthoud.Helaas zijn veel ejector pin holes te zien, wanneer de ladder ingetrokken zit, laat staan wanneer hij uit zit. Wat voorbeelden:
56. Maximale hoogte van de ladder wordt imponerend!
57. Bovenstaande dryfit vindt plaats tijdens het 2K-vernissen. Eerst drie mistcoats, elk met een kwartier ertussen. Daarna een wetcoat en dan over een paar dagen nog een wetcoat. Dit zijn de drie bestanddelen.
58. Na de eerste mistcoat.
Totaal: 24 uur