Ja dat gaat dan wel met een specifieke lijm en wel die van
zapagap(medium) kan je nog netjes op zn plaats schuive eer het vast zit.
Zo..... het is reeds 2 uur 53 en ga dus een snelle update zetten,heb eerst en vooral zitten schuren aan de deuren.Ook de kleine draaipunten van de scharnieren schuurde ik de hoekjes bij en het ziet er dan als volgt uit.
eerst de deur....
en nu dat scharnier draaipuntje dus hieronder sterk vergroot.
zie je dat bedoel ik dus
tot later want ga nu eerst de andere ook rond zetten.
Patje.
Het is nu 4u 13 en stop nu uit eindelijk,ik heb nog aan 1 deur twee draaipunten gezet en ga dan morgen de deur aan passen,Doordat de deuren aan de bovenzijde naar binnen lopen moet ik het asje er langs de onderzijde doorsteken.Het zal in dryfit zijn want ze moeten er dan weer af omdat de wagen nog moet worden gespoten.Het einde van de bouw is nog niet in zicht want er moet nog heel wat gebeuren.Zo nu ga ik slapen en tot later op de dag mensen.Maar voor ik slapen ga zet ik nog een verduidelijkend schetsje van mijn bedoeling met de deuren.
Goeie avond mensen,ik probeer straks een deur aan de wagen vast te zetten.je zal het tegen een uur of twaalf dan wel kunnen zien denk ik.
Natuurlijk zal dit zeer omzichtig gebeuren want het is iets zeer fragiel.Om jullie al wat lekker te maken zette ik reeds deze foto al.
Ach Wimke tis een hobby he maatje en daar doe je het toch voor nietwaar.