Hoi allemaal,eindelijk een update van de mercury want dat is best een hele tijd geleden.Om te beginnen waren hier wat problemen die eerst dienden te worden opgelost en moest dus de hobby wat verwaarlozen,alles is opgelost en we gaan er voor he.Aller eerst wil ik zeggen dat wat je te zien krijgt hier voor de eerste keer is in mijn leven dat ik dit doe.Dus fouten zullen er wel zijn,niet erg want er is nog steeds schuurpapier in de aanslag.
Om te beginnen toon ik wat er allemaal in de primer komt.Hier gaan we dan.
om de carrosserie te kunnen spuiten plakte ik lang de binnenkant eetstokjes vast aan het dak
Kofferdeksel
de twee deuren
de motorkap
en de deuren eens langs de binnenkant
ziekenhuistape jaja zeer goed daarvoor ook om lijnen mee af te plakken.moet je wel snel verwijderen dan weer he.
oops neen niet verkeerde model want dit is een van de droogdokken lollollol
hier zit de carrosserie in van de mercury die reeds is geprimed.
zo en hier dan de eerste beelden van de onderdelen in de primer
beide deksels in de primer,revell primer!
en hier is ie dan de comet,redelijk goed he
hier eens van de bovenkant
even de motor ruimte
en hierop zette ik dus de mercury vast he.
Jullie zien ongetwijfeld dat er korrels te zien zijn,is ook zo maar toch ben ik best tevreden met het resultaat voor de eerste keer.
Als je nooit zo een werk deed kan het ook onmogelijk zonder fouten worden gedaan,maar goed al doende leert men he en zal mijn uiterste best doen om de mercury waardig af te werken.zo en nu de figuurtjes een eerste laag geven zie
Patje.