Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi ambachtelijk werk weer.
Leerrijk wat de uitleg betreft en een heel mooi resultaat weer.
Goede tactiek om de roedes te buigen, moet ik onthouden, kan misschien van pas komen bij het maken van frames.
Zeer mooi werk Ptèr, ik herinner me nog vaag je eerste bootje (op Brouwers), en hoewel dat er toen ook al heel erg goed uitzag verbleekt het toch met dit werk.
Ook je San Juan Nepomuceno was van hoogstaande kwaliteit. (Gebruik je overigens nog steeds katana's om pakjes te openen ?)
En ik maar denken dat je prachtige werk het resultaat is van bijna 100 jaar ervaring... wat een vooroordeel hé... Kijk uit naar het vervolg.Toen heb ik besloten het voortaan zo te doen en te bouwen aan de tafel in de living of keuken. Zo ben ik toch dicht bij mijn gezin (3 jonge kinderen) en kan ik ook nog wat bouwen. Door nadien alles weer te kuisen blijft de vrouw ook gelukkig.
Die knik is er per ongeluk ingekomen en ik hoop dat ik het er nog uit krijg. Dit is en blijft een experiment.Die vouw is de steun om het zeil bol te houden vermoed ik.
Hoop toch dat die vouw (knik) niet blijft en later strak komt.
Maar wat een prachtig idee om die zeilen bol te zetten, wat een boeiend geheel gaat geven bovenop dit prachtige wek.
het geeft wat meer “actie”.Bolle zeilen zullen "leven" brengen in het geheel, met of zonder bemanning.
Het zal zonder bemanning zijn, dus een spookschip om de mythe groter te maken….Prachtig effect met de zeilen.
Komt er dan ook een bemanning op het schip?
Of zal het een varend spookschip worden?