Hoofdsponsor

1/35 Opel Admiral Cabriolet, Staff Car ('39 [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hier maar één woord voor, magisch formidabel knap. Oeps dat waren er drie.

Grtz Bart.

Jouw updates zijn een lust voor het oog Guy. Zoals steeds subliem: niet te veel maar net genoeg om een prachtig effect te crëeren.

Mannen, morgen en overmorgen ben ik thuis, dus dat betekent overdag veel modelbouwtijd (vrouwkes weg) ! En dan zou ik graag de zeteltjes erin willen zwieren.

G, oppassen met dat zwieren, want ze liggen er rapper over dan ge denkt :D:D:D

Sorry, kon ik niet laten voorbij gaan. Mooie kans voor open doel ;).

Mark

P.S. Echt doen hé G eens afkomen, kunne we dat eens samen doen en er rustig iets bij snoepen...
Momenteel even probleem met mijne linker vlerk, dus ook beetje probleem om auto te rijden, kan dus niet zelf afkomen :(:(

Guy, Uw werk noem ik uitzonderlijk.
Art of Modelling maakt reclame voor een boek dat "Flemish Masters" noemt maar wat mij betreft ben je er zeker één. Jammer dat je niet genoeg bekend bent in de modelbouw competitiewereld want het zou wel eens kunnen dat je vlug internationale faam veroverd.

prachtige updates Guy! En ik kan alleen maar Erwin bijtreden! Ik zal eens wat reclame gaan maken bij Nico Monnoye van Art Of Modelling. Ik ga dikwijls naar hun shop in Gent de vrijdag. (ligt op 5 minuten van mijn werk en nen mens moet iets doen tijdens zijn middagpauze hé...) We want Guy in Art of Modelling!!!

Mooi werk en een schitterende uitleg dat je bij elke stap geeft.
Enkel een vraagje, komen er ook hier of daar een stukje die volledig is doorgeroest
zoals op de wielkasten bvb aangezien het een barnfind word en deze toch wat gevoelig zijn aan vocht.
allee het is maar een gedacht hé

.Enkel een vraagje, komen er ook hier of daar een stukje die volledig is doorgeroest

Lijkt me een goeie vraag. Misschien in de garde-boux (hoe noem je dat eigenlijk juist?) of onderkant van portieren. reeds gedane stuk zou ik niet meer aankomen.

Zoveel eer kan ik niet aan hoor jongens. Na het winnen van de Best of Show eerder dit jaar met de Dodge begon ik mijn lat zo hoog te leggen dat ik er niet langer overheen kon, met een donkere periode voor gevolg. Geen plezier meer, steeds piekeren, met de kop tegen de muur lopen, verzuipen in de hobby, het was mijn deel geworden. Ik ben natuurlijk heel blij met de prijzen die ik toen me naar huis genomen heb, maar ik deed mezelf de das om door er verkeerd mee om te gaan. Ik ben al blij dat ik weer de zin gevonden heb, gewoon thuis in de hobbykamer en dan later hier alles delen met jullie. En wie weet doen we ooit nog 'ns een wedstrijdtafeltje, da's al plezant genoeg.

DJs, Famo, ik ga de onderkant van de deuren zeker wat doorroest maken, en misschien een wielkast vooraan. Dan kan ik gelijk de aankoop van m'n boormachientje met de supercomplete set tooltjes gaan uittesten !

Laatst bewerkt:
@ Famo : het "schoon" Nederlands voor die 'garde-boux' is ... : slijkweerder.
@ DJs : De wielkas(s)ten zijn eigenlijk het binnenste deel van de slijkweerder...

Mark

>w

Jongens het is garde-boue, volledig juist, garde-boue avant.
En in het nederlands, spatbord.

On topic.

En wat je er nu tegen zegt, het is gewoon knap wat je laat zien Guy.

GUnit, voor mij blijf je één van de beste bouwers die ik ken ;)

Dit wordt alweer een prijzenpakker mocht je deze op een wedstrijd inzetten, dat kan ik je nu al vertellen.
Maar wedstrijden zijn niet het belangrijkste in onze hobby hé, zoals je zelf hebt ondervonden moet het op de eerste plaats plezant en ontspannend blijven.
Ben toch blij dat je de draad terug hebt opgenomen ;)

Keep those updates comming ;)

Update 14 :

Vandaag de autozeteltjes geairbrushed.

- satijnzwart als basis,

- mengsel van zwart + rood + vleeskleur als donkerste toon, mat,

- mengsel van rood + vleeskleur als lichter (verschenen) kleurtoon,mat,

- plaatselijk glansvernis Clear,

- plaatselijk wat dunne matte stofkleur.

21-10.jpg

Zo ziet het er dan uit, verschillende kleurtonaliteiten van het leder alsook matte en glanzende plekken :

22-10.jpg

Morgen de echte verwering, dit was airbrushwerk, de pigmenten zullen telkens anders hechten omwille van de drager die afwisselend mat en blinkend is.

Benieuwd wat dit gaat geven ook na de washes die eraan voorafgaan...

Met vriendelijke groet van G.

Laatst bewerkt:
Prachtig G.
Ga je er hier en daar een versleten dekentje inleggen die gaten in de bank bedekken?

G... De zetels zijn, zelfs al zijn ze nog niet verweerd, zo realistisch... echt knap. Ik durf wedden dat je, als je een foto neemt enkel van de zetels en je plaatst deze op E-bay bij de autostoelen (zo ergens bij een rubriek voor verzamelaars van klassieke auto's ed) dat er enorm veel op geboden gaat worden.. Niemand zou het verschil merken... Wat jij kan... ik hoop dat ik ooit half zo goed word :)

grtz

Net echt, de kleur, het verschil tussen de lichtere en donkere tinten. Ook het hier en daar blinkernd effect vind ik echt knap.

Grtz Bart.

Dank je wel jongens, ik heb zonet een superleuke kit gekocht om straks de Admiral gezelschap te geven van een Zündapp zijspan uit dezelfde periode ! Deze gaat hopelijk een mooi duo vormen. Kan zowel militair als burgerlijk natuurlijk. En ik ga voor het tweede, en wel in een babyblauwe versie ! Met véél roest !

img_VSM56007.jpg

Zundapp_Outfit.jpg

Groeten ! Günitt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan