Hoofdsponsor

1/35 Opel Admiral Cabriolet, Staff Car ('39 [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pefecte uitleg van een uitmuntend bouwer :)
Geweldig mooi om te zien en te blijven volgen.

Zetels zijn, zoals verwacht ;), weer van de bovenste kwaliteit.

De Zündapp zal er zeker niet bij mis staan. De eigenaar van de barn beseft blijkbaar niet echt wat hij laat verroesten... ;) :D

Ge kunt er een nest van een kieken in leggen in het zijspan. Aja, hij staat toch op een boerderij....

Camaro, ik was je vraag vergeten, sorry ! Ik ga er zeker van alles in leggen, voorlopig denk ik nog niet aan een deken maar het zou later best kunnen.

Sherriff, dit is voor iedereen weggelegd, daar ben ik van overtuigd.

Famo, geen kiekennesten want dat is al zoveel gedaan...maar ik vind wel iets.

Voor het overige bedankt telkens voor de reacties, dat jullie het blijven opbrengen om elke dag te komen kijken, respect !

Update 15 :

De zetels werden verweerd want zo'n open bak, dat vangt stof natuurlijk, en hier en daar een lek in 't dak...

- eerst een olieverfwash Raw umber,

- stofkleurige pigmenten met een zachte borstel erin tamponneren,

- na droging het teveel subtiel wegborstelen,

- een bijna transparante mist van Flat Earth eroverheen om de pigmenten meer te nestelen,

- hier en daar vlekken van vocht in het stof maken dmv. olieverfwash van Raw umber,

- opnieuw wat pigmenten aanbrengen om variatie te behouden.

- ook de cover 'naar de zetels' toetrekken met nog wat extra stofpigmenten voor een harmonieuzer uitzicht,

- zetels verlijmen,

- stof op de bodem borstelen zowel nat als droog, nadien sealen met pigmentfixer.

23-8.jpg

25-9.jpg

Ik ga het voorbije werk nog eens bekijken maar ik denk dat ik bijna ben waar ik zijn wil.

Vriendelijke groet, Guy.

Laatst bewerkt:
Amai G. Probeer hier nu maar eens iets zinnigs neer te schrijven hé... Behalve OOOOOOOOOHH en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH kan ik niet veel anders bedenken. Wat een resultaat zet je hier weer neer. Dit is zeer zeker weer een prijswinnaar (als je zou besluiten om toch nog eens aan een wedstrijd mee te doen).
Ik blijf stillekes volgen (met mijne kinnebak op de buro...)

Mark

Beetje eentonig om te zeggen, maar weer een mooi stukje werk GUnit

Ik ben het eens met Ron, wanneer ga je eens iets doen mislukken zodat wij eens echt commentaar kunnen geven, of iets anders kunnen neerpennen dan: Wooooow of Kwijl, of Sjeeeezes man, of ....

Ik ga het toch proberen:

...

...

...

Mislukt, ik moet toch maar weer iets zetten als: WoOOOOoW, Prachtig G :)

grtz sheriff

Jullie doen de moral support (of zoiets), da's een soort van twaalfde man he !

Dus...ik doe ook vrij eentonig als ik zeg...

...bedankt mannen !

Hey Guy,

Indd meer of oehhh's en ahh's kunnen er niet vanaf, uw werk is schitterend.
Ivm met die kiekenest, ge kunt dit veranderen door een kat of zoiets die daar wat ligt te spinnen, dieren brengen altijd wat leven in de brouwerij, in dit geval op de vignette. ;)

Ivm met die kiekenest, ge kunt dit veranderen door een kat of zoiets die daar wat ligt te spinnen, dieren brengen altijd wat leven in de brouwerij, in dit geval op de vignette. ;)

Waarom niet enkele geiten die er hun speelplaats van gemaakt hebben? ;)

Guy,

Je verwering is levensecht...
Echter vroeg ik mij af hoe je het natte deel zo "nat" laat lijken?

Prachtig werk opnieuw. Master @ Work!

je hebt het in je , de schilder technieken zijn gewoon juist in contrast met de werkelijkheid
en dat is toch waar iedereen naar streeft he in de modelbouw.

resultaat of erkenning van een project geeft soms wel eens een dippje erna
maar de kenis en het gevoel in je werk blijft altijd ,en dat zie zo in jou bouw verslag

tom

GUnit, hier eentje om wat inspiratie op te doen voor je dio ;)

main.php

Das een barnfind van een barnfind Beyond...:D:D
Sorry voor de off topic G. Kon ik even niet laten.
Hier zou inderdaad wel heel veel werk gaan inzitten om dit na te bouwen.

Mark

Hola mannen, ik vind dit niet off topic hoor, integendeel, Beyond, jij slaat de nagel op de kop want in deze sfeer wil ik me gaan begeven, het wordt dus zoals Mark het al aanhaalde een krot van een barn.

Gisteren heb ik me gewaagd aan de deuren maar spijtig genoeg heb ik hiervan geen update, ik verknoeide het gans op het einde en heb het subonderdeeltje weer gereinigd om vandaag opnieuw te proberen. Het was even balen maar er welden geen onweerswolken op !

Wees gerust mannen, het gaat hier ook niet altijd van een leien dakje. Dit is trouwens iets wat de Grote Modelbouwers van deze tijd wel eens wat meer zouden mogen toegeven, dat ze af en toe ook wel plat op de bek gaan en opnieuw moeten beginnen. Mike Rinaldi is de enige waarvan ik las dat hij onlangs het eerste project kon afronden zonder troubles !

Bedankt voor de inspirerende foto Beyond, het plaatsen van dergelijke info is zeer zeker een verrijking voor mijn topic.

Guy man, prachtige verwering van uw zetels! Zeer realistisch gedaan! Ik ben er zeker van dat uw PC bulkt van de referentiefoto's. Kan niet anders als je kijkt naar uw werk! Iemand die over goed referentiemateriaal beschikt zet sowieso beter resultaat neer omdat je het resultaat kan spiegelen aan een voorbeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan