Goh mannen, ik weet het, ik doe eigenlijk veel kleine updates, maar ik hoop op die manier een bijdrage te leveren aan beginnende bouwers, jullie kan ik eigenlijk niks meer wijsmaken...
Vandaag heb ik de uitlaat een fijne structuur gegeven met olieverf, dmv. doppen met een fijn borsteltje. De kleur is een begin maar moet later nog helemaal aangepakt worden.
Dan heb ik, ipv. de add on armor tracks (voorop) te schilderen, een ganse dag gewerkt aan de verderzetting der micro-schilderwerken op het achterdek. Deze houden ondermeer in dat ik alle rivetten langs de onderkant een extra tipje schaduwwerking gegeven heb. Ook werden hier en daar wat vuile of roestige aflopers geschilderd...en fijne chipping natuurlijk !
Het rooster werd in één sessie vrijwel naar m'n zin afgewerkt, nog een kleine inspanning...
De fenders werden ook een eerste keer aangepakt maar ze zijn vanzelfsprekend nog verre van klaar voor wat de chipping aangaat. Op met name de plekken waar gereedschappen worden geborgen heb ik me wat verdiept.
Het bevredigende is dat ik stilaan kan zien op de foto waar ik heb gewerkt en wat nog volledig gedaan moet worden (zie onbehandeld smoke grenade rack achteraan).