Een kleine update.
Als eerste heb ik de panelen aangebracht waarmee de beide lieren bedient worden.Ik heb deze panelen wel ietsjes verweerd,omdat dit regelmatig wordt gebruikt.geen roest of vuil,maar gewoon wat gebruikers sporen.
Ook heb ik een moderner paneel gemonteerd.Bij de "'eerste"Persings werden er vele knoppen gebruikt in dit paneel(12 stuks!).Bij deze modernere schakelpanelen volstaat een grote draaiknop.Indrukken en,net als bij een joystick,naar de gewenste richting drukken.De lier doet de rest.
Om deze "joystick"zit ook een ring.Met deze ring kan de snelheid op of omlaag gestuurd worden.Te zien aan beide zijden in de trapjes hoek..
De jaloezieën zijn gemonteerd.Gemaakt van abs materiaal.
Ik vermoed dat deze open en dichtklapbaar zijn,middels een motor aansturing.Doch weet dit niet zeker,omdat ik daar niets over heb kunnen vinden.
Het voorste luik.Deze heb ik gesimuleerd door eerst met een scherp mesje een lijn erin te snijden.Dat geeft er wat diepte werking aan.En daaroverheen heb ik een zwart lijntje getrokken om dit te benadrukken.
Op de foto niet meteen te zien,deze mes snijde..Ook heb ik de hoeken scherp gemaakt.Het origineel heeft de hoeken wat afgerond.Ik heb dit louter gedaan om de mes snedes strak te houden.Bij een bocht erin,ging de lak sprokkelen.Dat is niet de bedoeling.
En alweer de laatste foto.Let op de gebogen zwarte sierlijn langs de ramen,in de onderste foto...
En hier zien we voor de laatste keer de twee modules los van elkaar.
Inmiddels zijn ze nu beide "uitgehuwelijkt".
Ron.