Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, ik zie eigenlijk maar twee kleuren geschikt, namelijk zwart en donker blauw. Zeker geen beige of wit in combinatie met al dat zilver.
Ron,
Ik lees regelmatig dat je de verf geseald hebt. Bedoel je daar blanke lak mee?
Ik zou de kussens voor de rug wel niet te dik maken want anders wordt het zitgedeelte wat te smal denk ik.
Misschien dat je nog met zo´n scrabpookhaak de naden er in kan duwen. Je weet wel zo´n pennetje met een bolletje er aan. Er is vaak wel iemand in de buurt die zo´n ding heeft. Anders met een passerpuntje die bot is gemaakt. Lukt vaak ook wel, dan wel eerst oefenen.
Dan kunnen we daar heel makkelijk in zijn, en dus eens een proefje maken op een ander gelijkend stukje. Maar als je helemaal onzeker bent van je zaak idd. niet doen. Anders gaat het mis en kun je helemaal overnieuw beginnen. En raak je helemaal onzeker. Dat is niet echt goed voor je gevoel.Maar jouwn voorstel is wel goed,maar ik durf het niet
Goede keus Ron. Wees bewust van jezelf.
Ik hoop dat de tafel een mooi mahogany uiterlijk gaat krijgen. Met een mooie patroon er in.
Ben wel benieuwd natuurlijk naar je foto´s.