Tja,inderdaad is ze statisch,maar dat mag voor mij de pret niet drukken.Wel is het einde al in zicht aan het komen van dit project,naar de opmerking van Droop.
Nog enkele klussen en dan is het afgelopen
....
Maar nu in ieder geval nog niet...
Enkele foto`s van de vorderingen aan de tafel maar eens eerst.
De onderkant van de tafel,een aluminium buisje doet dienst als voet.helaas heb ik me verzaagt.Maar gelukkig is het niet meer te zien na montage.De voet heb ik met montage kit gemonteerd aan de onderkant van de tafel.
De "flensjes"heb ik gemaakt uit de bekende dopjes welke je indrukt in kruiskop schroeven van meubels.
Ook goed te zien is,dat ik de tafel uit twee stukken heb gemaakt.het origineel heeft dat ook omdat de tafel in normale stand is ingeklapt.Nu dus lekker niet
maar zo zie je wel een naadje lopen,geeft er een realistischer beeld in.
Dit zijn die dopjes waar ik de "flensjes"uit heb gemaakt.
Rik heeft mij een aanvulling gegeven om ook schaniertjes aan de tafel te maken,dus daar waar het omklapt.
Ik wilde dat ook gaan maken,door dat te simuleren met lood en een dun messing buisje.Doch tijdens de produktie daarvan,bleek mij dat je dat helemaal niet ziet.Daarom heb ik het alsnog overgeslagen,doch wel bedabkt voor de tip,Rik.
En een gele foto(ligt aan mij,de witbalans niet ingesteld.Dat gaat met mijn camera erg gemakkelijk door gewoon de lens op een wit blaadje te richten..soms vergeet ik het in het avondlicht).
En hierin zien we dat ik een gat heb geboord in de vloer.later komt de voet hierin te steken,en schuif ik het flensje lekker simpel naar beneden,geen randjes van het gat meer te zien en het origineel heeft daar ook deze vorm ongeveer in de voet.Twee vliegen in een klap.
Ron.